ud og rejse med flasker

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 ud og rejse med flasker

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    memkimmemkim
    Medlem

Vi rejste til Mallorca, da William var 3 mdr. og på det tidspunkt fik han kun flaske. – det gik rigtig fint!

I lufthavnen havde vi bare rigeligt med koldt kogt vand med 100 ml. i hver flaske som er max – i lufthavnen og på flyet fik vi dem bare til at komme med lidt kogt til os.

Vi var klar med flaske ved letning og landing, men lille manden sov bare fra det hele og ville ikke have flaske – jeg var derfor bange for mht trykket i ørene, men der var slet ingen ting med ham.

Da vi kom til mallorca brugte vi så lige de første par timer til at få styr på hele flaske rutinen :o) Vi havde selv elkedel med, men det viste sig at det var der på hotellet. Vi købte meget vand, både til at koge men også til at vaske flasker i.

Så havde vi ellers bare en termo taske med til at holde det kolde kogt koldt og det kogte varmt – og så kunne vi ellers hygge ved poolen hele dagen!

Rigtig god tur til Kreta.

Mvh Mette

mille68mille68
    Medlem

er der nogen af jer der har rejst med baby som får flaske?? tænker hvad gør i lufthavnen?? sikkerhedskontrollen og hvad giver når flyet letter og lander, og er der nogen fif i det fremmede som er gode og have med?? vi rejser til kreta på næste lørdag.. jubiiiiii
    mille

Anonym
    Gæst

Vi har rejst flere gange mellem Danmark og England. Jeg har haft kogt vand med i en termokande. I lufthavnen skulle jeg smage paa vandet mens de kiggede paa. Haelte blot lidt op i en kop. Jeg havde ogsaa et par faerdig lavede brikker med. Dem puttede de i en maskine og lod mig tage med uden vroevl. Det der med de 100 ml gaelder ikke baby mad. Lidt besvaerligt at sidde og blande i flyveren, isaer den gang jeg rejste alene. Oh my god..

Kan ogsaa anbefale det der med at tage en rejseelkedel med. Og brug evt vand fra flaske til at koge.
    Ha en god tur 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.