Spm om bleer…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Spm om bleer…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Min tøs på 9 uger har den seneste måned haft stadigt længere perioder, hvor der ikke bliver lavet bonus-bleer… Typisk går der mere end et døgn imellem, hvor der så kun bliver tisset en masse. Det er jo i sig selv ikke unormalt, men hendes afføring – når den kommer – er så meget flydende og ikke spor grynet, som ammebørns afføring ellers typisk er. Min store dreng lavede aldrig den slags bleer – er det noget, man skal bekymre sig om??

Fra Mathilde og Kaisa 9+2

Anonym
    Gæst

vi har haft det samme problem med Fenja, og vi snakkede om at det måske var fordi “remoluden” var blevet fortyndet, hvis hun havde tisset samtidig med.
    Ved ikke om det er det, men teorien er god.
    Desuden er vi så tilbage med at hun har afføring en gang om dagen, og det er rigtig remolade

Knus Sandra

Biehl1Biehl1
    Medlem

Jeg ved ikke om du skal bekymre dig om det, men jeg ved, at meget tynd afføring godt kan være tegn på forstoppelse, fordi det ligesom er det eneste der kan komme forbi.
    Men når det har varet så længe, så er det nok ikke det. Men jeg tror lige jeg ville nævne det for sp.

Her er der også indenfor de sidste par uger blevet længere mellem afføringerne. Senest er der lige gået 5 dage siden der sidst var bonus og så kommer det også bare i stor stil og er ikke særlig grynet, men det har jeg nu ikke bekymret mig det store om (skal jeg det?). Jeg er mere bekymret over at der går så lang tid imellem, for når det så kommer, kan det bare ikke være i en ble, så det er temmelig besværligt, hvis man ikke er hjemme når det begynder!!! Jeg har heldigvis været hjemme de 3 gange det er sket. Ville altså hellere have at hun kom af med det hver dag, men det kan jeg jo ikke bestemme :o)

Vibeke og Rebecca 9+6

ZalimaZalima
    Medlem

Alvilda laver mange bleer hver dag, og det har hun altid gjort. Og vi snakker ikke bare et par stykker men oppe omkring 10 bleer i døgnet! Har snakket med sp om det, og svaret var, at børn er forskellige. Jeg misunder nu lidt jer, der har børn der skider mindre (undskyld sproget) 🙂 Der er jo heller ikke helt billigt -tør slet ikke regne på vores bleudgifter 😉

Vh Ida og Alvilda 190407

hej
    Ved vores Mathilde går også en del dage i mellem afføring og det er meget tyndt. dette er helt normalt og ikke grund til at være bekymret, da hun er rent bryst barn.
    det er dog en helt anden sag hvis de får flaske, så skal de helst af med noget hver dag og så har de også nemmere ved at blive forstopppet.
    kh christine og mathilde 10 uger i morgen.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.