De sidste kilo….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 De sidste kilo….

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    luckybabyluckybaby
    Medlem

Hejsa

Jeg ønsker så inderligt at tabe de sidste kilo fra graviditeten og nok også lidt mere til.

Har før spist efter De danske vægtkonsulenter med godt resultat. Nu vil jeg igen forsøge at spise efter deres koncept dog uden at være tilmeldt.

Jeg ved bare ikke om det har nogen betydning at man ammer. Kan huske at man vist skal have nogle flere mælkeprodukter el lign.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det, da det jo nødig skal gå ud over amningen!!

Anja

mille68mille68
    Medlem

så kan du nok også huske hvor meget luft alle de grøntsager skaber i tarmene. det vil det også hos baby.. smiler

hej med dig
    jeg er igang med helt det samme som dig, vægtkonsulenterne, dog vejer jeg ikke maden, men ellers følger jeg det næsten.
    det du skal være obs på er at du skal have noget fedt, så længe du ammer.
    det med luften er rigtigt, det er lidt slemt i starten, min datter fik også en del luft i maven, men ikke noget der generede hende, og nu er det gået væk igen.
    held og lykke med de sidste kg
    christine og mathilde 10 uger i morgen

Anonym
    Gæst

Hejsa,

Har selv brugt vægtkonsulenterne med succes. Du skal have dobbelt ration mælkeprodukter, så længe du ammer + huske dine gode fedststoffer (vegetabilske, olier fx)
    – og så sagde min konsulent, at der ikke er nogen rund til andet end at vælge max portion kød/fisk til frokost og aften, forbrændingen kører jo i højeste gear, når man ammer – og du skal nok smide kiloene alligevel….

Lisbeth – på besøg fra marts

luckybabyluckybaby
    Medlem

Hejsa

Tak for jeres svar.
    Nu er det så, at jeg har hørt fra flere, at når man går på De danske Vægtkonsulenter, så stopper amningen tidligere.

Jeg er i syv sind. Er der nogle af jer, som har spist efter DDV, evt 2. gangsfødende som ved, at det ikke er sandt?

Anja

hej igen
    jeg er anden gangs fødende, og jeg aner det ikke, men hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke på det.
    Kan ikke se hvorfor at amningen skulle stoppe, det lyder helt forkert i mine øre.
    kh christine

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.