Aktivitetstæppet – Hvor lang tid?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Aktivitetstæppet – Hvor lang tid?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    luckybabyluckybaby
    Medlem

Hejsa

Vil lige høre jer, hvor ofte jeres barn ligger på aktivitetstæppet i løbet af en dag og hvor længe af gangen?

Anja & Rebecca (6 april)

Anonym
    Gæst

Hej

Det er meget forskelligt. Jeg har aldrig rigtigt taget tid, men en gang lå han der ihvert fald en halv time. Jeg tænkte det var længe, men han hyggede sig, grinede og snakkede med sine dyr. Han er blevet gladere og gladere for at ligge der jo aldre han er blevet. Det er rart så man kan få ordnet lidt vasketøj eller få noget at spise. Vi har en stor “ø” i køkkenet hvor han ligger, så kan jeg stå og snakke med ham samtidig. Men det varer nok ikke længe før han må på gulvet, når han begynder at kunne flytte sig.

Vh Heidi mot til Christian 3 mdr.

Hej
    Jeg syntes også det er meget forskelligt hvor tit og hvor længe vores datter ligger der.
    men som nævnt ovenfor er det en super løsning, når man lige skal have ordnet noget.
    Men vil da også tro at mathilde ligger der max en halv time af gangen, nogle dage et par gange om dagen, men tager hende altid op med det samme hvis hun ikke vil ligge der.
    tit ligger jeg også ved siden af og leger med hende.
    håber du kan bruge dette.
    Christine og mathilde 3 måneder

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.