føntørrer er super – også til andet end kolik…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 føntørrer er super – også til andet end kolik…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    VTP120VTP120
    Medlem

Hejsa
    Jeg sad og læste nogen af jer havde beskrevet hvordan føntørren kunne bruges mod kolik, også ville jeg da lige fortælle hvad jeg bruger føntørren til…
    Vores datter gylper utrolig meget, også har hun fået lidt mange dobbelthager hvori gylpen sætter sig fast og tiltrækker fnuller, skidt mm. når jeg så vasker hende er det ikke til at få det tørt inde i alle hudfolderne, men her er føntørren helt super!!!!!

Hej Jeg har helt det samme problem her, ikke lige med gylp, men min datter har også en del dobbelt hager, og ja de er svære at holde rene og tøre.
    Men hvordan reagere din på det, tænkte på at det jo er en høj lyd, og ny fornemmelse ??

Her hjemme er vi også fan af føntørren. Den har vi brugt siden Lilly var 14 dage. Mest til numsen som af den grund altid er fin og tør, men den beroliger hende også det er tydeligt at mærke hvis hun er ved at være træt når der skal ske bleskift.

Knus Annemette og Lilly 15 uger

VTP120VTP120
    Medlem

lige når jeg starter vender hun lige hovedet væk, men så ved hun vist hvad der skal ske og hverken lyden eller luften ser ud til at skræmme hende (husk blot at luften ikke må være for varm)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.