Ryg til mave vendinger….?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Ryg til mave vendinger….?

• Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år siden af RoslinRoslin.
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    RoslinRoslin
    Medlem

Hej. Jeg håber ikke at det er for sent at komme med her.
    Jeg fødte d.5/4 en dejlig dreng på 4800g og 56 cm. så han er ved at være 3½md. Tiden går bare så hurtigt….
    Er der nogen af jeres børn der allerede nu vender sig fra ryg til mave????
    Sebastian har nu gjort det siden i lørdags.

Anneg2810Anneg2810
    Medlem

Hejsa og velkommen til! :o)

Dejligt at din Sebastian har luret finten! ;o)
    Min Marcus er fra den 1/4, og i starten da han lå på maven rullede han rundt. Jeg er dog overbevist om at det ikke var bevidst… han strakte den ene arm indtil han fik “overbalance” og rullede – men nu tror jeg han har glemt hvordan.. Så når jeg ikke tæller det første med, så er han ikke begyndt på det endnu! ;o)

Bedste hilsner
    Anne og Marcus (3 1/2 mrd.)

VTP120VTP120
    Medlem

det er da flot, Trine er fra 1/4 og har den sidste uge rullet fra mave til ryg men ikke den anden vej

MVH. Vita og Trine (3½måned)

RoslinRoslin
    Medlem

Ja den har Sebastian så ikke grejet endnu…. men det kommer nok på et tidspunkt.

Anonym
    Gæst

Hej

Min Christian er 14 uger og kan ikke helt endnu. I foregårs vendte han sig fra ryg til mave da han lå i min seng. Der er underlaget jo temmelig blødt og det bliver nog lidt nemmere. Men han har kun gjort det denne ene gang. Jeg var selvfølgelig helt oppe og køre over det og kaldte straks på hans far ;o)

Vh Heidi

Anonym
    Gæst

min emil vendte sig også fra ryg til mave som det første da han ca var 3½ mdr, men har stadig ikke helt lurret den omvendt 🙂

karina og emil 20+2

Rebecca rullede første gang fra ryg til mave da hun var 12½ uge og er nu begyndt at gøre det dagligt, så det er rigtig flot. Den anden vej har hun dog ikke fundet ud af endnu. Det er kun sket en enkelt gang på sofaen for 14 dage siden.

Vibeke og Rebecca 14 uger

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.