Barsels flåd – lækkert emne;-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Barsels flåd – lækkert emne;-)

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

hej
    Det samme her, jeg fødte d.19.04, og bløder også stadig lidt, nogle dage slet ikke og så kommer det igen.
    håber altså også snart at det er slut
    christine og mathilde 4 uger og 3 dage

Anonym
    Gæst

Det er samme mønster som mig kan jeg høre (fødte 2104). De dage jeg har gået lange ture, eller været til træning bløder det mest… ØV!!! 🙁

adhdotadhdot
    Medlem

Ringe trøst, men samme her 🙁
    Fødte 26. april…..og her er det også lidt som i slutningen af mens. perioden. De dage hvor jeg har bevæget mig mere, samt fx. båret lift med baby ned fra 3. sal osv. bløder jeg dog noget mere…… stadigvæk 🙁

MVH Dorte

Anonym
    Gæst

Hvor længe har i blødt?
    Det er 4 uger siden jeg fødte og jeg bløde nogle dage stadig lidt (skide irreterende!).
    Det er ikke meget, sådan lidt som slutningen af en menstruation. Men nu må det gerne snart holde op!!!
    MVH Pia

adhdotadhdot
    Medlem

Træning skriver du…….hvordan/hvad er du gået i gang med og hvordan klarer du det m.h.t. pasning af baby??? Her tænker jeg på mad….. malker du ud eller fodrer du af inden træning??

Jeg kan næsten heller ikke vente med at komme i gang nemlig – trænede sidste gang i starten af feb. tror jeg :-+

MVH Dorte

Anonym
    Gæst

Hejsa,

Jeg fødte d. 3 april og mener også jeg blødte i ca. 4-5 uger, så tror det er meget normalt.

Jeg har dog så lige fået min første menstruation.. SUK!! (vil lige sige jeg ikke ammer – så måske derfor)

Tanja og Kasper 6 uger +5

rosadearrosadear
    Medlem

Mit stopper også for at begynde igen dagen efter. Æv! Skal lige sige at det ‘kun’ er 19 dage siden jeg fødte. Men jeg troede kun man blødte et par uger…

HelseHelleHelseHelle
    Medlem

William blev 4 uger i forgårs, og jeg har stadig udflåd – dog ingen blødning mere. Men det kom og gik – i forhold til hvor aktiv jeg havde været. Men 4-6 uger det er meget normalt, desværre.

de bedste hilsner
    Helle
    http://www.sundeboern.dk

pippelippippelip
    Medlem

Jeg havde udflåd i 5 uger efter denne fødsel. Ved første fødsel havde jeg i 7 uger, så det er vist lidt forskelligt…

Mvh. Pippelip og Maja 7 uger og 3 dg

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.