Hovedløft når de ligger på maven

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Hovedløft når de ligger på maven

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Hvormeget kan jeres poder nu.

Nana kan løfte hovedet og holde det i 10-20 sek når det er bedst, men hun kan ikke løfte det så højt at hun kan se noget. hun løfter bare hovedet fra underlaget. Hovedet virker stadig meget tungt for hende.

hvordan går det hos jer?

Anita og Nana 6 uger og 3 dage

memkimmemkim
    Medlem

William kan løfte hovedet så han kan se, samtidig med at han drejer det fra højre mod venstre. Moderen er meget stolt :o))

Mette og William 3 uger og 2 dage.

rosadearrosadear
    Medlem

Olivia løfter ikke hovedet, men ligger bare og venter på at hendes mor skal vende hende igen…

Karin + Olivia 18 dage

Anonym
    Gæst

Kasper kan godt løfte hovedet så han kan se, og samtidig dreje det. Det er måske omkring 10-20 sek ad gangen, men han gider det ikke så mange gange. Han bliver hurtigt træt.

Tanja og Kasper 1 mdr. +16 dage

BeduttiBedutti
    Medlem

Clara er 9 uger og hun er rigtig dårlig til at løfte hoved.
    Hun har ikke så meget imod at ligge på maven men hun gider bare ikke at løfte hoved men hun kan da godt vende det fra side til side og det er vist det vi kan prale af 🙂

Betina og Clara 9 uger og 2 dage

mille68mille68
    Medlem

i stedet for puslebordet, ligger jeg hende på min mave. ved ikke om det gør den store forskel, men hun løfter hovedet og prøver og fange mit ansigt.
    mille

BeduttiBedutti
    Medlem

Det er meget sjovt med Clara er også rigtig god til at løfte hoved når jeg ligger hende på min maven men når hun ligger på gulvet så gider hun ikke men ligger bare

Betina og Clara 9 uger og 2 dage

Malle99Malle99
    Medlem

Det er præcis det samme her.. Vores Magne roder bare rundt med hovedet nede i underlaget, når han ligger på gulvet, men på fars mave løfter han det virkelig højt og længe.. Vores teori lige for tiden er, at det er fordi benene ikke kan glide.. Det gør de nemlig lidt på tæppet, når hans reflekser får ham til at prøve at kravle.. *s*

lewisstinelewisstine
    Medlem

Vores lille Lucas har kunnet løfte hovedet siden han var ca 14 dage gammel når han lå på maven… I starten var det ganske kort og kun til en side men hurtigt begyndte han at se fra side til side hvis vi stod på hver vores side og snakkede til ham:o) Han kan rigtig godt lide at ligge på maven uanset om det er på pulsepuden, på gulvet eller på fars eller mors mave! Han er også begyndt at løfte benene når han ligger ned!
    Mvh. Stine og Lucas 3 uger og 5 dage

whiskey01whiskey01
    Medlem

Altså når hun ligger på vores mave, løfter hun rigtig fint og højt.

Louise

Malle99Malle99
    Medlem

Hvor er han dygtig..! *s* Her er det ikke lige yndlingsbeskætigelsen.. Han lyder som om, at det er superhårdt for ham.. *s*

whiskey01whiskey01
    Medlem

Her løfter Sarah hovedet halvt op, og holder det længe. Hun kan også vende det fra højre mod venstre og omvendt. Også her løfter hun det rigtig højt og fint når hun ligger på maven.

Louise og Sarah 7 uger på onsdag.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.