Sex igen…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Tonto78Tonto78
    Medlem

Jeg har lyst til at have sex med min kæreste igen, men Liva er kun lige 14 dage i dag. Det sidste sting røg i dag, så den afdeling er okay. Men hvornår er I begyndt igen? Jeg er jo noget nervøs for det, men har rigtig meget lyst til at være så tæt på ham igen.
    Help!

Tonto og Liva 300407

syns man skal gøre det når man føler for det ! *ss*
    og det self er helet “dernede”, dog fik jeg afvide at man skal
    bruge gummi de første 8 uger…
    Her var vi sam første gang da hun var 2 1/2 uge gammel.

hilsen karina og mila 4 uger idag.

ZalimaZalima
    Medlem

Jeg har hørt, at man skal vente til der ikke er mere barselsflåd, og det kan man vist have i op til 8 uger. Jeg har stadigt barselsflåd her 4 uger efter fødslen, og det gør, at jeg ikke føler mig særligt lækker… Desuden gør mit kejsersnit stadigt ondt, og det sætter jo også en begrænsning. Glæder mig til jeg bliver mig selv igen…

Ida

Anonym
    Gæst

Man må have sex når man føler man er klar. Kondomet skal dog bruges de første 8 uger eller så længe der er udflåd pga infektionsrisiko da du er et “åbent” sår oppe i.

Husk desuden at du godt kan blive gravid uden du har set din første mens…

God fornøjelse… ;0)

Henriette, Viktor030104 & Philipa121006

Carola27Carola27
    Medlem

Er lige på besøg fra en anden termin.

Vi havde sex efter 19 dage (vaginal fødsel med få sting). Jeg havde absolut ikke lyst, men var alligevel nysgerrig for, hvordan det ville føles. Og det føltes tomt :o)))) Mit underliv havde slet ikke trukket sig sammen, så fornøjelsen for mig var svær at øjne. MEN min kæreste syntes det var dejligt, og jeg satte stor pris på intimiteten, så alt i alt var det skønt. Så bare igang og definer din krop påny ;o)

Mathilde bliver en månede i morgen, og vi har ikke været sammen endnu, har helt sikkert lyst, men mit ks ar er ikke helt ok endnu(det har været sprunget op +betændelse)Men håber snart at det kan blive til noget, da jeg da savner at være tæt på min mand igen.
    Men er også lidt nervøs og spændt, da min mand ikke havde ret meget lyst(ingen i flere måneder)under graviditet.
    Så har det lidt underligt med at han ikke havde lyst og så at skulle være sammen med ham nu, ved ikke om i forstår hvad jeg mener.
    Er der andre der har det lidt på samme måde?
    christine

Anita22Anita22
    Medlem

Ja forstår udmærket, her er det på samme måde, vi har snakket om det længe nu, men det er svært med en lille ny i huset, for hvad hvis hun begynder at skrige midt i akten?

Det er så nyt for os alle at vi næsten ikke tør eller vi ved ikke rigtig hvordan.. He he

Det er meget lang tid siden nu og lysten den er der kun få gange i løbet af ugen, man skal jo lige have overksud til det…

Midt ar er ved at være fint og mine bryster er blevet “normale”, de er ikke ømme mere. Så vi må op på hesten snart. =) He he

her i huset snakker vi slet ikke om det, det er som om at der ikke er nogen af os der tør hi hi.
    nå men det kommer nok på et tidspunkt, det håber jeg da
    christine

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.