Lansinoh

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    memkimmemkim
    Medlem

En salve jeg blev anbefalet at bruge ved revner og sår på brystvorten. Det hjælper rigtig godt på den måde at der ikke dannes skorpe på som jo gør djælvens ondt at få revet op, men… hvorlænge går der før sår og revner heles?
    Jeg prøver at holde ud, men kunne godt bruge noget at se frem til.

Mvh Mette og William 9 dage

pippelippippelip
    Medlem

Efter en uge var jeg så helet, at jeg ikke behøvede at bruge den mere, det gjorde jeg dog. Nu får de en omgang, hvis jeg synes, at mine brystvorter er en smule ømme.

Mvh. Pippelip + Maja 5 uger

memkimmemkim
    Medlem

For jeg tænker at hvis der hele tiden bliver suttet på det kan det vel ikke hele eller??

Hej
    jeg har også prøvet den salve i snakker om, også med god effekt.
    Men har stadig lidt problemer med det ene bryst, da det var rigtigt slemt og engang imellem nu, benytter jeg en bryst pumpe og malker ud, det er noget mere skånsom og er med til at det hele meget hurtigere, og det jeg så har malket ud giver jeg min datter, så det stadig er mit mælk hun får.
    kh christine og mathilde 16 dage

Anonym
    Gæst

Jeg brugte Lasinoh og e-vitaminsalve i fem måneder, hvor der blev ved med at være revner og sår. Da jeg kvittede cremerne, helede sårene op på en uges tid…. Så hvis du kan holde det ud, anbefaler jeg i stedet at lufttørre brystvorterne, efter du har smurt lidt af din mælk på. Det er også det, SP anbefaler.

Maria på visit fra aug06

pippelippippelip
    Medlem
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.