Puha jeg er besværet -hvad med jer?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Puha jeg er besværet -hvad med jer?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Er der nogle af jer derude der er begyndt at blive meget besværet.

Jeg sov fra kl 20.30-8.00 i nat det er jo helt vildt.. Jeg kan bare ikke holde til noget. Jeg har stadig mange plukveer og de er begyndt at bide til, nogle af dem gør ligefrem ondt.

Jeg har problemer med at binde snørebånd og bliver forpustet af ingenting.. Jeg er virkelig blevet hæmmet i hverdagen, jeg er virkelig begyndt at glæde mig til at få min krop tilbage igen. Min ryg gør ondt og jeg har svært ved at vende mig om natten.

Men det høre sig nok til.. Hvad med jer hvordan har i det?

Anita 37+5

Tonto78Tonto78
    Medlem

Jeg har det på samme måde. Sover elendigt om natten, fordi jeg vågner hver gang jeg skal vende mig, føler mig tung og besværet.
    Jeg er træt af at have ondt i mit bækken og min lænd, og af at det skal være besværligt at tage strømper på (det bliver ikke bedre af at hunden gerne vil hjælpe). Øv øv øv.
    Men jeg skal nok ikke klage – har kun taget lidt over 9 kilo på og har ikke noget vand i kroppen. Så det kunne være værre! Men jeg har ondt af mig selv, og gider ikke rigtig være gravid mere. Min skønne kæreste er heldigvis meget sød til at gøre alt det, jeg beder ham om, og mere til, så jeg er ikke overbelastet ;-).

Tonto 37 + 0

adhdotadhdot
    Medlem

Ditto…………..:-(Det er ikke sjovt mere.

Af besværlige gøremål kan jeg fx. nævne:
    *snøre sko
    *tage strømper på
    *tørre mig…….ved ikke hvad der er sket, er armen blevet kortere eller hvad???
    *barbere ben + biiiiip (er bare helt umuligt) 🙂
    *sove om natten (sover max. 4-5 timer i træk)
    *sidde på en stol (får ondt i halebenet)
    *kæmpe sig op ad trappen til 3. sal
    *trække vejret når jeg ligger på ryggen (nærmest umuligt)

MVH Dorte
    35+6

Anonym
    Gæst

Wauw 3. sal… Jeg synes det er besværgeligt bare at komme op på 1. sal…

Oven i alt, er jeg også en af de heldige, som har, som jordemoderen skrev i min vandrejournal i tirsdags, “massive ødemer”. Mine fingre og især mine fødder er som ballonner. Er gået fra str. 38 til 41 i sko…

På 1 uge tog jeg 3 kg. på og det er i alt blevet til 24 kg. Puh, håber ikke jeg går over tid. KOM UD BEBS!!!

Pouline 39+1

whiskey01whiskey01
    Medlem

Her kan jeg også være med.

Sover også super dårligt om natten. De sidste to nætter har jeg vågnet af så kraftige plukveer at jeg faktisk troede at nu var det lige før at det blev rigtige veer. Om dagen døjer jeg med heftig hovedpine. Så nu glæder jeg mig for alvor til at få bebs ud.
    Mine sko er bundet så jeg kan jokke lige i dem, for kan ikke nå ned. Samme problem når jeg tørre ben efter bad.
    Sidste problem må være at jeg får ondt i ribbenene når jeg ligger på siderne, hvilket også gør det besværligt at sove om natten.

Det er bare svært at nyde den sidste tid.

Louise 39+0

SiksakSiksak
    Medlem

Ja, tak jeg skriver mig også på listen.

besværligheder
    – tørre ben
    – barbere ben + biip – tager snart det hele så behøver jeg ikke kigge
    – tage sokker på
    – tage bukser på…synes der er ret langt ned til der hvor føderne skal i!
    – sidde – lillemanden ligger med fødderne under mine ribben og presser – av
    – forpustet af trapperne, bor i 2 planshus med toilet på 1. salen
    – vende sig i sengen
    er i øvrigt død træt af at pruste som en gammel mand når jeg vender mig i sengen. Det er slemt nok at ligne en strandet hval.

og så er der lige den gode gamle bækkenløsning der jo har sit eget liv.

Sika 35+6 – og langt igen…

BebseskatBebseskat
    Medlem

Ja tak. Besværet, men kan jo knap tænke på at skulle rejse sig fra sengen før pulsen når max… Jeg synes også det er svært, når folk(i god mening) siger “husk nu at nyd det”, det er altså ikke særlig nemt mere. Så ja Bebs kom du bare ud..

Anja 38 + 0

Anonym
    Gæst

Hejsa jeg er nu 35+1 og jeg har ikke de store gener, men det kan jo nå at komme…:-) Det eneste jeg døjer med er at bebs ligger og sparker mig i mit højre ribben, men det er mest når jeg sidder ned… Ellers har jeg taget 16 kg. på puha ved ikke hvor alle de kilo sidder henne. Bor på 4 sal så jeg er i rimlig god form. Ordner selv alt det huslige (vasker tøj i kælderen) og går til svømning én gang om ugen. Ellers holder jeg mig igang med at cykle og gå ture i det blå…:-)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.