Væskende bryster

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Væskende bryster

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Der kommer også en smule gennemsigtigt klistret og til tider mørke orange stads ud af mine bryster. Det gjorde der også ved den 1. så jeg vil sige at det er meget normalt.
    MVH Pia

Anita22Anita22
    Medlem

Jeg ved godt dette er et intimt emne.

Men jeg bliver nødt til at spørge, er der nogen der har væskende bryster…

Mine har væsket længe nu, men nu er det begyndt at blive gult er det godt eller skidt? Ellers plejer det bare at være gennemsigtigt hvidt.

Anita 36+5

Purasx2Purasx2
    Medlem

Hej Anita!

Det er helt normalt. Det gul/orange er råmælk og fyldt med antistoffer til den lille ny!

Kh Mette 37+5

Tonto78Tonto78
    Medlem

Også mig! Mine startede allerede i 28. uge med det gennemsigtige, og nu er mit også blevet gulligt. Desuden er det så meget nu, at jeg er nødt til at gå med ammeindlæg, for det gennemvæder både bh og bluse. Ikke super sexet!! Så bedre med ammeindlæg, trods alt. Jeg satser på at det betyder at jeg får masser af mælk (noget godt skal der jo være ved det)! Måske man så oven i købet kunne være heldig at føde lidt før?!

Tonto 35 + 6

Anita22Anita22
    Medlem

Dejligt at høre.. Så må vi se hvornår den lille vil ud.. jeg skal i hvert fald have købt ammeindlæg for nu har jeg 2 gange oplevet at det er sivet igennem BH og 2 bluser, det er bare for træls. Jeg vasker jo hele tiden…

Anita =)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.