De første 2 april babyer er født i marts…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 De første 2 april babyer er født i marts…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Der er blev for mange måneder siden etableret en Århus gruppe her på siden.

I denne gruppe har 2 allerede født. Tillykke til jer piger.

Den ene førstegangsfødende havde termin 14. april og hun fik en søn her 15. marts. De har det begge godt.

Den anden havde termin d. 13. april og var andengangsfødende, hun fik akut kejsersnit i går.

Jeg skriver fordi jeg synes det kommer vildt tæt på nu, piger det kan være imorgen vi føder eller om en måned til halvanden. Det er vildt at tænke på at ingen af os kan vide os sikre på hvornår… =)

Mødrene må selv skrive herind når de er klar til det. Men tillykke til dem.

Jeg er lykkelig over de har det godt og er imponeret over hvor flot de har taget det så tidligt det er jo en måned før tid. Jeg føler mig ikke helt klar endnu, men det er man nok når tid er.

Tillykkke
    Anita

whiskey01whiskey01
    Medlem

Ja du har ret i at det begynder at komme tæt på. Med kun 2 uger tilbage, er vi begyndt den seriøse nedtælling her i huset. Familien er oveni købet allerede begyndt at ringe for at spørge om der snart sker noget (De kunne godt ha ventet lidt med det).

Nu kan jeg kun sætte mig tilbage og nyde den sidste tid som mor til én, for inden vi ser os om har vi to. Men med plukveerne som plageånd er det ved at være svært at være tålmodig.

God vind til alle kommende mødre

Louise 37+6

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.