Tummytub badespand??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Tummytub badespand??

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter

Hej!

Har tænkt mig at købe i badespand i form af en tummytub i eftermiddag, men jeg kunne da godt lige tænke mig at hører om der er nogen som har erfaringer med den?

Gode som dårlige….

På forhånd tak!

Tina 🙂

Anonym
    Gæst

Jeg har koebt en allerede. Har ingen erfaring med den overhovedet, men syntes det er helt genial. babyen sidder automatisk i fosterstilling i den og det beroliger dem. Den er ogsa god til at afhjaelpe kolik. Jeg har set et program om den paa “the babychannel” (Bor i england) og er helt overbevist om at den er helt fantastisk! Har maaske aendret mening om nogle maaneder, lad os udveksle erfaringer senere…

kh nena1308 34+4

Anonym
    Gæst

Vi brugte en sådan spand til min datter da hun gik til babysvømning. Den var fin. Men jeg synes det er mange penge for en “gulvspand” 🙂
    MVH Pia

hmm jeg syns så ikke at den er pengen værd overhoved..
    Men det var nok osse fordi min datter slet ik gad sidde i sådan en overhoved–
    Hun skreg bare når vi satte hende i den………
    Så for mig var det mange penge for en gulvspand. !

karina uge 35

Hej!

Jeg har arvet en Tummy Tub fra min bror – der har 2 børn. De brugte udelukkende denne de første 1½-2 år – og købte først alm. badekar da børnene begyndte at hygge sig med at sidde og plaske i det alm. badekar sammen :o) Så jeg håber bestemt, at vi bliver lige så glade for den som de har været

Lene

Så har jeg fået købt spanden.
    Håber virkelig at den lever op til forventningerne.

lad os udveksle erfaringer senere!

Og tak for svarene. 🙂

Tina 🙂

Det gør den her.

Vi er SÅ glade for den. Asger har siddet i den fra starten og været rigtig glad for det. Han elsker at komme i bad. Nu han sidder og plaske. Jeg synes det er rart at have begge hænder fri til at vaske og lege og snakke. 🙂

Hvad med jer andre?

mvh Tina 🙂

Anonym
    Gæst

Vi har faktisk ikke brugt den endnu da mille var for lille til at bruge den da hun blev foedt. Hun passede bedre til handvasken. Ha ha. Men den skal snart proeves!

Vi er også super glade for vores… Købte før fødslen også et alm. badekar med indsats, men det har vi faktisk kun brugt 2 gange. Jonas er meget mere fri i Tummy Tub’ben sålænge han ikke kan sidde selv og jeg synes også det er dejligt at have begge hænder fri :o)

SmillaSaSmillaSa
    Medlem

Hej Lene,

Er I stadigvæk glade for spanden??? Jeg overvejer at købe en.

KH Smillasa

Ja – vi er stadig meget glade for den – men så snart han kan sidde selv regner jeg med, at den bliver erstattet af det alm. badekar. Han elsker stadig at sidde i spanden, men jeg ville nok ikke købe en på nuværende tidspunkt – medmindre jeg regnede med, at den også skulle bruges til lillebror/søster på et tidspunkt :o)

Mvh
    Lene

Hej.
    Jeg synes min datter glider rundt i vores (ryg ug numse glider nedad, så hun får vand i munden), så jeg har bestemt ikke hænderne fri når hun bader. Je ghar eksperimentere tmed mindr evandmængde, men hun glider stadigvæk nedad…Troede bare det var sådan med den spand, indtil børnene sidder stabilt selv, indtil jeg læste de her indlæg. Hmmm – trænger vist til et kursus – flere med samme problem, eller nogle med et råd?
    Vh. Marie

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.