Detalje…

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    anne1107anne1107
    Medlem

Her kommer et lidt fjollet spørgsmål, som jeg har tænkt lidt over.
    Er det smartest at føde med kontaktlinser eller briller?
    Kan selvfølgelig lave en kombination…

Anne

Anonym
    Gæst

Jeg har født med kontaktlinser og det var ikke noget problem. Jeg bruger endagslinser og tog et par friske i inden jeg tog ind på sygehuset – det var jo ikke til at vide hvor lang tid det ville tage… :-). Efter fødslen tog jeg dog mine briller på, da mine øjne var blevet noget tørre.

Carola27Carola27
    Medlem

Jeg kan slet ikke huske det…..hvor mærkeligt. Ikke engang om jeg kan hive det frem fra de bageste arkiver…….må spørge min mand.

Purasx2Purasx2
    Medlem

Bruger ikke selv nogen af delene, men jeg kan forestille mig, at hvis jeg skulle føde med briller, ville jeg blive irriteret på dem. Sidst skulle der ikke så meget til at genere mig så… hvis det var mig ville jeg bruge kontaktlinser!
    Mette 39+0

Anonym
    Gæst

Nej hvor sjovt det spørgsmål kom til mig i morges da jeg stod og tog mine linser på….

Jeg tror jeg tager mine briller på og pakker mine linser i tasken så jeg har dem senere.

Sanne

Anonym
    Gæst

Godt spørgsmål.
    Jeg bruger kontaktlinser (endags) og har ikke købt briller i over 6 år… så der er ikke noget valg. Men som en anden skriver, så kan man vel tage et par “friske” på inden man kører hjemmefra.
    De bliver jo ikke fedtede og duggede (ved fx karbad) som briller ville gøre det.
    MVH Pia

aprilmajaprilmaj
    Medlem

Fedt spørgsmål 😀
    Helt klart med briller! men jeg får også ret let tørre øjne.. Har født m briller to gange, ville gå amok over kontaktlinser, vil kunne gnide mig i øjnene etc. og alt hvad jeg har lyst til/behov for..:-)
    Hader at have briller på!, men gider ikke i lige dén situation skulle tænke på noget i øjet…..
    Linser med til dagen efter 😉

kh j, på besøg fra maj

pippelippippelip
    Medlem

Da jeg fødte sidst, var det med linser på. Det samme denne gang uden den mindste tvivl. Jeg pakker mine briller i toilettasken og selvfølgelig ekstra linser også – jeg er stæreblind uden linser/briller, så skal have briller på, hvis jeg skal op og tisse om natten.

Vi er selvfølgelig forskellige med hvordan vi har det med vores linser. Jeg kan sagtens klø mig i øjet uden de ryger ud ja sågar dykke med åbne øjne… Du ved bedst selv, hvor meget du kan rumstere rundt, før de falder ud.

Mvh. Pippelip 39+2

Anneg2810Anneg2810
    Medlem

Super spørgsmål!!! Jeg har gået og tænkt på det samme – men ud fra jeres svar, er der vist ingen tvivl om at jeg bare beholder linserne på! :o)

Anne 38+4

aprilmajaprilmaj
    Medlem

Hm.. det kan jo være at jeg skal prøve med linserne på denne gang 🙂
    Kan jo have brillerne ved hånden og et arsenal af ekstra linser med..
    Er ret nærsynet og det kunne jo være ret dejligt at kunne se og følge med i alt og ikke herse så meget med manden som jeg ‘plejer’…TAG mine briller.. GIV mig mine briller osv osv hehe…..
    (men fordi jeg er nærsynet kan jeg nu også meget godt lide at når baby er HELT tæt på, på mit bryst, ser jeg den HELT klart… nå, så kan jeg jo flå dem ud 😉

Ja en detalje men stadig et rigtig godt spørgsmål! 🙂

God forårsaften til alle

j, fra maj

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.