Feber og gravid

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Feber og gravid

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

hej

Er der nogen der ved om der er noget man skal være opmærksom på når man har feber? og ondt i halsen?

er simpelthen helt smadret, øv.

Anita 29+4

Anonym
    Gæst

Nej ikke rigtig, men har hoert at det er en god ide at slaa feberen ned med 2 paracetamol. Ring til vagtlaegen og hoer hvad de raaeder. God bedring
    Nena1308

Anonym
    Gæst

Barnet tager ikke skade af, at du er syg og har feber. Det ligger rigtig godt beskyttet inde i dig.
    Mht. at tage smertestillende piller, så vil jeg råde dig til at lade være, med mindre du selvfølgelig har rådført dig med en læge først.
    I september fik jeg en knæskade samtidig med at jeg var gravid. Jeg var indlagt i 4 dage, hvor jeg fik noget smertestillende, der er lidt stærkere end panodil. Men jeg måtte ikke få mere end 3 piller om dagen af hensyn til barnet.

Mvh
    Heidi (På besøg fra December 2006)

kamilla28kamilla28
    Medlem

Min veninde fik under sin sidste graviditet at vide at det var vigtigt at feberen ikke kom over 38, da barnets hjertelyd godt kan stige når man har feber, ligesom vi andre jo også får hurtigere puls. Blev rådet til at slå feberen ned med Pamol. Det er nok også en god ide lige at blive podet fra halsen, for at tjekke om det er en bakteriel eller viral infektion.

Kamilla (på besøg fra juni 04)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.