Massage

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Er der nogen der kender en god massør i Århus?
    Eller omegn?

Kunne godt tænke mig at gå til massør.

Nogen der har erfaringer med dette.

Anita 30+4

Anonym
    Gæst

Hej!
    Jeg kender desværre ikke nogen i Århus. Men jeg ville bare fortælle dig, at jeg har været hos massør 2 gange, og det var bare SÅ godt. Jeg blev “sat helt på plads” igen, og smerterne i ryg forsvandt.
    God fornøjelse når du finder en. Find en der har erfaring med gravide, måske du kan google dig frem.

PJ

Anonym
    Gæst

Hejsa,

Nu kender jeg ikke til massage i Århus, men jeg ved at her i københavn/frederiksberg kan man komme til massør, hvor de har en briks med hul til maven. Det ville jeg nok kigge efter.

Efter google graviditetsmassage.

Hilsen Anne – der også godt kunne tænke sig en gang massage!

Anita22Anita22
    Medlem

Tak for dit gode råd, er det en speciel slags massør man skal gå efter. Jeg har hørt noget om at de hedder noget forskelligt.

Håber der er nogen der kender i god massør i Århus.

Anita

Anonym
    Gæst

Jeg har også ledt efter en massør i Århus, men har ikke fundet nogen med graviditetsbriks……tror jeg prøver en alm. massør for jeg er ved at være noget øm i skroget….
    Sig endelig til hvis nogen kender nogen gode massører i Århus

Anonym
    Gæst

Hende jeg har været hos vidste en masse om, hvad der sker med kroppen når man er gravid, så det var en rolig og behagelig massage. Jeg lå på en alm. briks. først på den ene side og derefter den anden. Tænkte bare, at man er jo lidt blød i det, så man skal jo ikke “mosles” for meget med. Har bestildt tid igen om 14 dage, for det var simpelthen, så fantastisk.
    Pøj med det.

PJ

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.