hvad siger vægten

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 hvad siger vægten

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Forfatter
    April2007April2007
    Medlem

Omkring +2-4 kg er det blevet til. Jeg har ingen vand i kroppen.

Kirsten 27+4

SiksakSiksak
    Medlem

puha
    jeg har også allerede taget tolv på og intet vand. må til at lægge kosten om – er i dag blevet sygemeldt pga. bækkensmerter. og kan hverken cykle eller noget – så det bliver svært.
    kh. sika 26+3

FruToenneFruToenne
    Medlem

jeg slap jo ikke for at blive vejet hos lægen sidst, selv om det rager mig en s… + ca 5 :0))

Knus Mia

Anonym
    Gæst

Ja, sådan ser det ud for mig. Der er ikke meget at gøre ved det.
    Har haft det meget skidt med det, men som jordemoderen sagde, så er det åbenbart sådan jeg skal være gravid, og det ligner meget min mors graviditet. Desuden har jeg også væske i kroppen, men det er vist ikke det, der vejer 16 kg.

Pouline 29+5

whiskey01whiskey01
    Medlem

+8 kg. Intet vand endnu. Er 29+5 i dag.

aprilmamaaprilmama
    Medlem

Jeg startede med at tabe mig 7 kg i løbet af de første 19 uger. Og idag hvor jeg er 26+1 har jeg taget godt 2 kg. på (men stadigvæk minus 5 kg. ift. det jeg vejede inden jeg blev gravid).

Så ingen sure miner herfra.

Samara 26+1

hschouhschou
    Medlem

Jeg er også kommet op på de gyldne +10 kg, og det har jeg det bare rigtig træls med. Men var fra start ganske normal vægtmæssig og både læge og jm siger at det er helt i orden sådan som jeg ser ud, så det prøver jeg at tro på. Det sidder da også mest på maven, og ingen er i tvivl om at jeg er gravid:-)
    Endnu ingen vand i kroppen.
    Helena 28+5

Hej

Jega har taget 8 kg på. Synes selv det lyder af meget, men det meste sidder på maven og barmen 😉 Lidt er der dog kommet på lårene og ballerne, men det ryger vel af igen mens man ammer håber jeg!

kh
    mariapigen 28+6

hm jeg er nok en af de heldige….
    vægten siger – 2 kg stadig….

mercovemercove
    Medlem

er nu 28 + 5 og vægten siger 7 kg. har ingen vand i kroppen og det hele sidder lige på maven. synes det bliver sværrere og sværrere at nå gulvet.
    knus

adhdotadhdot
    Medlem

………..er der desværre røget på hos mig 🙁
    Jeg træner ca. 1 gang om ugen i fitness.dk (på hold)……har de bedste intensioner om at komme afsted 2 gange om ugen, men det bliver det aldrig til!!
    Overordnet spiser jeg sundt, A38 med 2 stk. frugt om morgen 2-3 stk. rugbrød til frokost og forholdsvis sund og varieret aftensmad ………….det er alt det jeg “kører” ned ved siden af der er problemet *S* slik og kiks med ost osv.
    ……….men jeg tager det indtil videre meget roligt, regner med at jeg nok skal komme af med det under barselen 🙂

Har iøvrigt ikke vand i kroppen, det sidder på mave og bagdel :-)(

MVH Dorte
    27+4

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.