Hvilke gener er der ved Bækkenløsning

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Hvilke gener er der ved Bækkenløsning

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Hej derude

Jeg er meget interesseret i at høre hvprdan i har det jer der har bækkenløsning, hvordan fandt i ud af det?

Hvilke problemer har i i hverdagen?

Jeg er nemlig begyndt at få ondt i mit bækken, tror ikke det er bækkenløsning, det sidder nemlig mest i højre side hvor det er som om det låser i leddet og så omme ved korsbenet.

Mvh
    Anita

Anonym
    Gæst

Du skal tage til din praktiserende læge, han kan undersøge dig for det. Han trykker bl.a på begge hoftekamme, mens du ligger ned, og på symfysen… du vil ikke være i tvivl om det er dit bækken der gør ondt!
    Mine gener startede når jeg var på arbejde (sygeplejerske på ortopæd kir afd), jeg fik smerter, der mindede om kraftige plukkeveer/ eller smerter som v forstoppelse. Det trak fra symfysen og op til navlen, men livmoderen blev ikke hård. Endvidere havde jeg smerter allerneders i ryggen, mellem ballerne (os saccrum).
    Når jeg om aftenen lå fladt i min store piges seng og læste godnathistorei, låste mit bækken sig, og jeg måtte trille ud af sengen m stiv ryg for ikke at tude af smerte…
    På nuværende tidspunkt (efter sygemelding) har jeg ikke smerter i symfysen, men “kun” i os saccrum. Jeg går til akupunktur v jordemoderen 1 gang ugentligt, og det gør livet udholdeligt for mig. Men som dagt starter diagnosen v lægen, så du må et smut forbi. Få evt. en henvisning til fys, hvor du kan låne et trocanter bælte, det støtter også godt:-)
    MVH Pia

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.