Hvormange er sygemeldte?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Hvormange er sygemeldte?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Hej Jeg vil bare lige stille et par spørgsmål

Er du sygemeldt? Hvorfor?

Hvor lang barsel har du? Hvor lang tid før termin og hvor lang tid efter?

Håber i vil give mig et indblik, da jeg selv har nogle overvejelser og tanker som jeg ikke kan overskue er rigtige eller forkerte..

Håber i vil svare.
    Mvh
    Anita 25+4

Anonym
    Gæst

Jeg blev sygemeldt i uge 21 på bækkenløsning.
    Jeg arbejder som sygeplejerske på en ortopæd kir afd. og i slutningen af vagterne fik jeg bare ondt af H… til i symfysen og os sacrum.
    Vi prøvede forskellige ting, bla. gruppeleder fkt og nedsat tid, men det hjalp desværre ikke. Så jeg tog konsekvensen og blev sygemeldt, for ikke at skulle have en elendig graviditet.
    Jeg ville meget gerne have fortsat til de 8 uger før tid, da jeg ikke er så god til at gå og “tulle” rundt herhjemme.
    Når jeg har født vil jeg tage 7-8 måneders barsel og min kæreste 3 mdr. Det bliver fedt for ham at prøve hvordan det er, selvom det er usædvaneligt i hans branche (automekaniker)
    MVH Pia (24 + 3)

mariethmarieth
    Medlem

Da min mand og jeg begge er universitetsstuderende, er ingen af os berettede til barsel, så medmindre jeg ikke vil miste min su forventes det at jeg deltager på mit studie på lige fod med alle andre. Min mand kan desværre slet ikke tage barsel, da han er latinamerikaner og kun har ret til at være i Danmark pga. hans studievisum.
    Hvis han dumper sine eksamner kan han derfor ikke opholde sig i Danmark længere, på trods af vores ægteskab og barn 🙁 (det giver jo ikke ligefrem mindre stress i min graviditet)

luckybabyluckybaby
    Medlem

Jeg er ikke sygemeldt.
    Går fra 8 uger før, da jeg er sygeplejerske.
    Regner med al den orlov, som jeg overhovedet kan få + ferie oveni;-)

Anja (26+1)

gitte3ggitte3g
    Medlem