Barnevogn

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Hej

jeg vil lige høre om der er nogle der har nogle holdninger omkring barnevogne, pris og sikkerhed… Hvad har i bestilt/købt?

Mvh
    Anita 25+1

kaya555kaya555
    Medlem

vi skal have en Basson Grande III

mornytmornyt
    Medlem

Hej

Jeg har købt en brugt Simo.

Kh Anja

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg var så heldig at få en billig flot brugt odder. Men kig på tænk og test hjemmeside, der kan du læse om de forskellige mærker. Jeg valgte dem fra, som havde “alvorlige sikkerhedsfejl” – Det vil jeg nu ikke risikere… Du kan kigge på dbu.dk, guloggratis.dk eller trendsales.dk, som jeg virkelig kan anbefale. Her har jeg fundet mange gode og billige ting. Held og lykke 🙂

Pouline 27+0

Anonym
    Gæst

Vi har købt en emmaljunga big star surpreme i farven jungle. Den syntes vi bare var flot:-)

BeduttiBedutti
    Medlem

vi har haft en Odder til vores de 2 store og den har vi været glad for men jeg syntes jeg trængte til noget andet til vores 3. barn så vi har købt en brugt emmaljunga så jeg håber vi bliver lige så glad for den

Betina 27+1

merri1merri1
    Medlem

Vi har købt en ny Odder X-dream i sort. Den er vildt flot, meget let og fylder ikke meget, når den klappes sammen!! Jeg glæder mig til, vi skal ud at gå tur……

Solle81Solle81
    Medlem

Vi skal også have en odder x-dream. Køber den i næste uge. Har kun hørt gode ting om den nemlig, så vi gider ikke tage en chance, og købe ngt dr måske ikke er godt.

Lykken20Lykken20
    Medlem

Vi har tænkt os at købe en Emmaljunga Big Star Classic, som har vundet forbrugerstyrelsens sidste test af barnevogne. Prøv at se linket

http://www.forbrug.dk/test/testbasen/boern/barnevogne/

Winnie 24 + 3

merri1merri1
    Medlem

Jeg har ikke lige kunnet finde nogen……………..

Hej
    Vi har købt en odder x-dream II, olympia i sort, og vi glæder os helt vildt til at kan få den i brug.
    christine 26+6

Anonym
    Gæst

Hej,
    jeg købte en “Trille dream” til mit andet barn, og den er bare super. Den køre godt, har et stort liggemål 98 cm og så er den super stabil. Derud over er den billigere en mange andre og den har “dansk varefakta”.

http://www.varefakta.dk/Forbruger/oversigt3.html

Den er på tilbud til 2999,- her: http://www.segersbabyshop.dk/product.asp?product=13&sub=9

-Og er ofte også på tøjbamsen.dk til samme pris

Vh Trine marts 04, sep 05, maj 07

Anneg2810Anneg2810
    Medlem

Hejsa :o)

Vi har i dag bestilt en Emmaljunga Big Star Supreme i farven Copper (som er beige med mørkere “kanter”)! Er viiildt glad for det! Den er bare SÅ flot synes vi :oD
    Valget stod mellem den eller farven Java (som er sort med hvide “kanter”) Flertallet af dem vi har spurgt synes bedst om den sorte model, som også er mega flot…. men vi var begge enige om at prøve den lyse! Dejligt, når man er enige :o)

Bedste hilsner Anne
    (26+4)

Vi har bestilt en Odder Classic.

Valget stod mellem den og en Emmaljunga, men Odder “vandt” pga den ingen tryk-knapper har, hvilket jeg har hørt ofte skaber problemer efter et par år hos en Emmaljunga… Sikkerheds -og kvalitetsmæssigt skulle der ikke være nogen forskel, så det var små ting der var afgørende for os…

Lene 25 + 1

Anonym
    Gæst

Vi har en Brio sport fra sidste gang… liggemål på 98. Men storebror er ikke helt vild med ideen om, at baby skal låne den… Så vi har da snakket om at vi vil have en lille vogn, som måske er lidt nemmere at have med i bilen…

Brio’en er stor, og derfor skal storebror da også have lov til sove i den, til han selv siger stop, den blev jo købt til ham, og han er jo kun lige blevet 2 til den tid.

Majken

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.