Køb af babyudstyr

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Køb af babyudstyr

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Har i købt endnu?
    Vi skal have bestilt vores barnevogn en af dagene inden jul. Der er 13 ugers leveringstid på i den farve i valgte… vildt nok.
    Vi skal have en emmaljung big star surpreme… i en grønlig farve der hedder “jungle”. Samtlige vi har vist den til, kan ikke fordrage farven… men vi ville have noget andet end sort.

FruToenneFruToenne
    Medlem

Så er det jo dejligt at det kun er jer der bestemmer:0))

Jeg har fra sidst, så ingen ny karet til os.

Knus Mia

mornytmornyt
    Medlem

Hej

Jeg har købt en brugt Simo. Fik den meget billigt og den er i meget god stand.

KH anja 24+2

gokhangokhan
    Medlem

Vi har været ude og se på barnevogne idag, og vi ville egentligt gerne have haft emmaljunga big star classic, men den findes kun i mørke farver, og da vi bor i et land med konstant varm sol 8 mdr om året, så er det smartest med en lys vogn, så vi har besluttet os for samme, big star supreme i champagnefarvet. Den er enormt lækker.

Tanja

Anneg2810Anneg2810
    Medlem

Vi har også været ude og kigge lidt.. valget står mellem to farver (model Emmaljunga Big Star Supreme) Copper (som er den champagnefarvede.. den er mega fed!!! – og minder jo meget om Jungle) ;o) og Java (som er sort m hvide kanter – som også er vildt flot) Jeg tror det ender med den mørke model… da DK jo desværre ikke altid er så solrig. Jeg er bange for den lyse er for sart i længden… mmh..!

Ellers har vi ikke kigget på noget endnu.

Anne (24+5)

hej
    Vi har bestilt en odder olympia soft , med x-dream ll stel, i sort med grå reflekser.
    jeg havde enlig valgt den med det billige stel, men min mand var helt vild med det andet, så det blev det.:)
    Ellers har vi købt en baby auto stol og en masse lyserødt tøj.
    Alt andet tilbehør badekar, ammepude, voksi- pose osv har jeg fra sidst. Så det eneste jeg skal ud og have mere er et puslebord, da det jeg har fra sidst ikke er ret stort.
    Har svært ved ikke at gå helt amok med at købe ind, har et ret stort shoppe gen, og det er da bestemt ikke blevet mindre nu, men der er jo stadig tre måneder endnu, så forsøger at slappe lidt af:) 🙂
    christine 25+1

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.