Nogen der har erfaring med dette???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Nogen der har erfaring med dette???

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    merri1merri1
    Medlem

Jeg har været til md-scanning i denne uge og fik at vide, at vi skal ha´en lille pige. Er super lykkelig for det, da vi har 2 drenge i forvejen. Men jeg er så bange for, at de måske har taget fejl. Så vi har bestilt tid til en privat scanning i næste uge. Vi blev anbefalet af klinikken blot at bestille en 2 d scanning, hvor vi dog også får lidt 3d/4d at se. Jeg er bare sådan i tvivl om, om det hellere skulle ha’ været en 3d/4d scanning (den er lidt dyrere og der skal sættes mere tid af). Vi ved dog, at vi vil 3d/4d scannes omkring uge 28, så derfor syntes klinikken, at det var fint med 2 d scanning nu. Jeg er bare bange for, at jeg ikke selv kan se kønnet og derfor ikke kan bliver overbevist nok.

tvilling26tvilling26
    Medlem

hejsa
    jeg var til en 3d scaning da jeg var 19+5 og der kunne hun med sikkerhed sige det var en lille dreng.. for man kan se hele barnet på det tidspunkt.
    men tillykke med din lille pige.

knus Rikke 21+4

rikkesenrikkesen
    Medlem

Hejsa

Jeg har fået lavet en 3D scanning. Det var også en privatscanning jeg købte, med henblik på at se kønnet. Jeg troede ligesom dig, at det var nemmest at se kønnet på en 3D, men det viste sig ikke at være rigtigt. Da hun skulle checke kønnet, skiftede hun til 2D, da det åbenbart er meget svært at se kønnet på en 3D scanning på nuværende tidspunkt – altså så tidligt i graviditeten.

VI fik i øvrigt også af vide, at vi venter en lille pige. Vi har også 2 drenge i forvejen, så jeg kender godt følelsen af, at man næsten ikke kan tro det er rigtigt.
    Jeg skal scannes igen den 4. dec og hvis det også her bliver bekræftet at det er en pige, tør jeg godt fortælle drengene det.

Held og lykke.
    Mvh. Rikke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.