Hjælp… drengenavne!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Hjælp… drengenavne!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

Vi venter os en dreng, og da vi allerede har brugt NAVNET på den første (William) er det dælme svært at finde noget vi er ligeså glade for, har gloet “navnebogen” igennem utal af gange… er der nogle gode forslag på flotte drenge navne ?! Kh Sanne

HojlandHojland
    Medlem

Tja, vi har 4 af slagsen og de hedder Peter, Kristian, Daniel og Thomas. så det synes vi jo er nogle superskønne navne.
    Hilsen Pia + Daniel fra nov. 2004 og Thomas fra apr. 2006

Anonym
    Gæst

Kære Sanne
    William er et rigtig godt navn og jeg synes jo det ligesom råber på at blive suppleret af enten en Waldemar eller Phillip ???
    Ellers synes jeg godt om: Lauge, Villads, Storm, Sejr… men det er nok i den lidt mere specielle afdeling.
    Bedste hilsner
    Ann (19 plus 5)

lewisstinelewisstine
    Medlem

Puha, ja det er svært da det jo gerne skulle passe til jeres første fine navn, William… Ligesom morann synes jeg også at Valdemar eller Phillip er gode bud. Eller måske Magnus? Selv har vi udset os navnene Lucas eller Elias hvis vi får en dreng, men der er jo mange skønne navne! Giv jer godt tid, og søg navnene ofte, så kommer der pludselig et som bare er det PERFEKTE!
    Held og lykke, Stine

tvilling26tvilling26
    Medlem

hejsa

jeg venter, også en dreng og har en i forvejen, han hedder Oliver og ham der bliver født kommer til at hedde Oscar..

knus Rikke 20+3

Anonym
    Gæst

Jeg synes godt om Albert, Anton og Gustav. Vi har selv en Karl og kommer nok til at bruge en af de førnævnte navne til April.

God weekend

gokhangokhan
    Medlem

Jeg har altid været glad for Christoffer eller Jonathan, så det bliver nok et af disse vi vælger som den danske del, dog har vi stadig lidt problemer med at finde et pænt tyrkisk navn. Hmm.

Held og lykke med valget

Tanja

Anonym
    Gæst
    CMai1980CMai1980
    Medlem

Hmmm…. ja, selv om det er et ret specielt navn, er jeg altså bare helt vild med Leander….. synes bare at det er et fantastisk (og ikke så brugt) navn, men det synes min kæreste desværre ikke, og da vi jo begge skal synes om navnet, kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter det….. ØV ØV ØV. Ellers har vi også talt om Elias, Marcus, Noah, Oliver, og ikke mindst William som i jo så har brugt.

Knus Camilla (17+0)

Anonym
    Gæst

Hej Tullepige
    Jeg synes Sebastian passer godt til William, men der er rigtig mange flotte drengenavne, synes jeg. Vi har en David fra 04 og hvis han får en lillebror, tror jeg, han skal hedde Jonas eller Julian, hvis han får en lillesøster er jeg helt blank! Forslag udbedes…
    Mvh Lene 19+0

kaya555kaya555
    Medlem

hmm kender du mon denne side ????

http://www.20000-names.com/male_turkish_names.htm

(Vi bruger selv siden til hjælp når vi skal navngive vores killinger. Har opdræt af katte under katterinavnet DK-Pisik.) Men vores kommende søn skal også have et dansk navn og et kurdisk/tyrkisk navn. Men navnet er slet ikke fastlagt i nu.

Anonym
    Gæst

Jaaa jeg synes bestemt heller ikke at det er nemt at finde på navne især ikke her tredje gang…Vi håber at kunne se hvilket køn der gemmer sig til næste scanning, så bliver det nok lidt nemmer. (håber jeg).

De to andre guldklumper vi har hedder Marco og Olivia og synes jo også at det nye navn må/skal passe til dem, men det er ikke nemt.
    Vi har snakket om Bastian og Bertram hvis det bliver en dreng og hvis det bliver en pige så snakker vi om Phillipa eller Fia, men vi er slet ikke enige endnu ;O)))))

Sanne.

skrupsakskrupsak
    Medlem

Nu venter vi en pige, men hvis det havde været en dreng var navnet blevet Asger. Kan også godt lide August og Sigfus.
    Mvh. maria

Anonym
    Gæst

Hej

Vi har en Oskar (og en Klara), og hvis den næste bliver en dreng har vi ikke nogle navne overhovede. Mange af dem vi kan lide, er allerede “taget” af venner og familie. Her kommer nogle forslag alligevel: Aslak, Johan, Albert, Thomas

Trine maj 07

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.