Venter I en dreng eller pige??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Venter I en dreng eller pige??

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    merri1merri1
    Medlem

Ja, det kunne være sjovt at høre. Men det kunne også være sjovt at høre, om I ved, om undfangelsen er sket præcis på ægløsningsdagen eller om det er sket i dagene op til ÆL. Blot for at finde ud af om den teori passer. Desværre kender jeg ikke selv kønnet endnu, så det må I have til gode.

Anonym
    Gæst

Hej med Jer,

Jeg synes det kunne være meget skægt og se hvor mange der venter drenge og hvor mange der venter piger – Jeg synes selv jeg kan fornemme der er overtal af drenge??

Desværre ved jeg jo ikke selv hvad vi skal have.. Har en umulig mand ;o))

Tanja 19+2

CMai1980CMai1980
    Medlem

JA, kan da være sjovt at hører.. 🙂
    Vores undfangelse skete ca.3 døgn før ÆL…. så det burde jo iflg den teori blive en pige….. men ved NF scanning sagde lægen, at det lignede en lille dreng (uden dog at kunne være 100% sikker så tidligt). Men vi skal først scannes igen d. 7. december… så der ved vi det måske med sikkerhed, hvis den lille altså vil “vise os det” 🙂

Glæder os sådan til at se den lille igen….. og håber bare sådan at alt ser fint ud… er helt ligeglad med kønnet, men det er da alligevel spændende at få at vide… 😉

Knus Camilla (16+5)

tvilling26tvilling26
    Medlem

hejsa
    jeg skal have en lille dreng, det er min kærste selvfølgelig rigtig glad for, da han har to piger, jeg har en af hver, så er bare glad for det er et sund og rask barn.

knus Rikke 20+1

Anonym
    Gæst

Vi skal have en dreng, mener det var meget tæt på ægløsningsdagen. troede de var en pige pga.alt det kvalme, hvilket jeg ikke havde sidst gang, som også er en dejlig dreng.

PJ

Purasx2Purasx2
    Medlem

En dreng mere til os 🙂 Også undfanget lige omkring ÆL.

Mette 20+2

gokhangokhan
    Medlem

Vi venter en dreng, og vi er meget glade, specielt den kommende fader 🙂
    Jeg tror faktisk at ÆL-teorien passer meget godt hos os.

Tanja 18+0

tvilling26tvilling26
    Medlem

hejsa malene.

har du været til scaning, og er du rykket tibage i temin.

jeg venter en lille dreng (oscar), som kærsten er meget glad , da han har 2 piger i forvejen…smiler

knus Rikke 20+1

Malle99Malle99
    Medlem

Vi bidrager også til drengeboomet.. *ss* Jeg ved ikke præcist, hvornår han blev undfanget, for i den måned skulle det bare ske.. :o)
    Hilsen Malene (19+4)

vi venter en lille pige, og det er vi super glade for, jeg har en dejlig dreng herhjemme, men det er min mands den første.
    Jeg er blevet gravid præcist på ÆL dagen.
    christine 20+1

merri1merri1
    Medlem

Var der slet ingen problemer i at få oplyst kønnet på Skejby? Jeg skal scannes der ude i næste uge og er jo lidt nervøs for, at de ikke vil oplyse det. Jeg brænder for at få det at vide. Du giver mig håb om en lille pige, når jeg læser, at jeres er undfanget præcis på ÆL dagen. Det ved jeg også, at vores er!!! Da vi ventede nr. 2 fik vi at vide, at det var en pige i 19. uge (på Skejby), men det viste sig altså at være en dreng. Heldigvis tror jeg, at deres scanningsudstyr er blevet lidt bedre i dag.

CMai1980CMai1980
    Medlem

Ja, det er da helt vildt alle de drengebørn der tilsyneladende skal se dagens lys i april….. 🙂

Malle99Malle99
    Medlem

Hej Rikke..
    Ja, jeg blev scannet onsdag morgen.. Og er der var ingen tvivl om, at de var en dreng.. *S*
    Sjovt, vi overvejer også, om vores dreng skal hedde Oskar – det der holder mig lidt tilbage er, at der er så mange, der hedder det.. *s* Ellers overvejer jeg Bastian, men den er Emeka vist ikke helt med på.. *s* Og os, som havde så mange søde pigenavne.. *s*
    Jeg er kun rykket én dag tilbage i termin, så det var til at overskue.. *s* Ved NF blev jeg jo rykket 2 dage frem, så på den front er det vist rimeligt sikkert.. *s* At man så ikke aner, hvornår han beslutter sig for at komme ud, er jo noget helt andet..
    Jeg er også rigtig glad for, at det bliver en dreng (Jeg havde sikkert skrevet præcis det samme, hvis jeg havde fået beskeden om en pige.. *s*)
    Jeg er nu 19+5, så der er vist stadig chance for, at vi kan mødes på Hvidovre.. ;o)
    Knus fra Malene

Malle99Malle99
    Medlem

Jeg skrev “de var en dreng” – men jeg mente nu det (der er jo kun én.. *s*)

LilleSkid3LilleSkid3
    Medlem

Ja vi skal have dejlig lille dreng. :0) Jeg var til en privat køns scanning, af bare nysgerrighed, ikke fordi vi ønskede noget bestemt, men skulle det blive en lille dreng ville det være rart at kunne forberede det lidt, da vi kun er i besiddelse af tøse, pige, prinsesse ting til babyer.. og det holder altså ikke at skulle slæbe sønike hjem i lyserødt! *ss* Så nu kan mor her, gå ud og shoppe lidt lyseblåt tøj og sengesæt. :0) Lus 19+3 Josefine 230597 & Karoline 280804

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.