Kære Lina

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    chris36chris36
    Medlem

Tænker på dig hver gang jeg går ind på netdoktor, er du ok?

Kh
    Chris

Anonym
    Gæst

Hej Lina

Jeg er også bekymret nu, hvad sker der?

Nina

chris36chris36
    Medlem

Hej Nina,

Hvordan går det med dig? Har tænkt meget på dig?

Jeg skal til MD skanning om to ugers tid. Det bliver dejligt, jeg er lige nu i “ingenmandsland”, du ved den der periode hvor kvalmen (endelig) er væk, energien er tilbage, maven er ikke vokset meget i lang tid og kan egentligt ikke rigtig mærke noget. Så jeg trænger faktisk til at blive skannet – eller mærke liv. Sådan havde jeg det også første gang, og lige omkring uge 20 sagde maven “PUF”, der var pludselig masser af liv og så var jeg for alvor gravid.

Men ellers har jeg det fint.

Knus
    Chris

chris36chris36
    Medlem

Beskeden jeg skrev lige før var faktisk til dig, skrev den bare under indlægget til Lina.

Lina, jeg håber snart at vi hører nyt (godt nyt) fra dig.

Knus
    Chris

Anonym
    Gæst

Så kom svaret endeligt – og som gættet på overskriften var det et GODT SVAR!!!!!!!!

På en fostervandsprøve tester man normalt vis 10 celler. Fra mit fostervand har de valgt at teste 50 celler – for at være sikker på svaret. Og de fandt INGEN kromosomfejl overhovedet – så det lader til at baby er helt sund og rask. så meget som det nu kan love os – den garanti er der jo ingen af os der kan få 100 %.
    og I morgen skal jeg til jordemoder første gang.

Knuzzer Lina

Ps: Tak Chris – og Nina for jeres tanker til mig.
    Dog vil de stadig holde noget mere øje med baby forsat…
    Det hele startede jo med en alt for stor nakkefold. Hvorfor var den den det????
    Så nu skal jeg til gennemscanning – ligesom alle jer andres MS – blot hvor man gør lidt mere ud af det. Stadig på rigshospitalet, er ikke sikker på de har kompetancen til det på Næstved sygehus. Og så skal vi jo selvfølgelig også have hjertescanninger.
    Man har måske en mistanke om at der ikke kun et “rør” fra moderkage til baby, hvor der skal være 2 (3 ialt også et tilbage). det vil man undersøge nærmere.

Men som det hele se ud nu – er baby sund og rask.

mornytmornyt
    Medlem

hej Lina

det er godt at hører at du har fået sådan et godt svar.

jeg håber at det hele bliver ved med at være som det skal.

kh Anja

chris36chris36
    Medlem

Kære Lina,

HVOR DEJLIGT FOR DIG! Hvor er jeg glad for at læse dit indlæg og nu er din lille baby da snart undersøgt så meget, så du kan da kun få en rigtig lille sund og lækker baby. Det er godt at der bliver holdt øje med dig, for som du skriver, så var nakkefolden større end ellers og hvorfor det??

Men hvor dejligt alligevel. Nu kan du da endelig falde til ro og få slappet af og nyde din graviditet – endelig!

Er dette egentligt dit første barn? Og har du valgt og få kønnet af vide? Vi fravalgte det og håber sørme heller ikke at de kan se det til MD skanningen om to uger.

Endnu engang tillykke med det fine resultat.

Knus
    Chris

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

🙂 ups….

Rigtig godt Lina, sådan!

Jeg har ikke mere at sige end held og lykke med dig og alle jer andre.

Mange hilsner
    Nina

LilleSkid3LilleSkid3
    Medlem

Hej Lina :0)

Hvor er det fedt!! Det er godt nok en super nyhed, jeg må indrømme jeg var ved at være nervøs til sidst!

Det må virkelig være dejligt for jer som familie, endelig at få lov til at slappe af og nyde! ;0)

Jeg vil ønske dig og din familie rigtig meget held og lykke fremover.

Mange knus en lettet Lus 20+1 :0)

Anonym
    Gæst

Tak! Piger….

Lina

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.