Vægtøgning?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har taget ca. 5½ kg. på. Syntes jeg prøver at passe på hvad jeg spiser, men har haft en apetit uden lige her på det sidste. Det er nogen gange som om jeg er helt umættelig.
    Ellers har jeg det nogenlunde, har haft nogle problemer med mit bækken.
    Jeg glæder mig at at mærke liv, det bliver så dejligt.
    Håber i andre har det godt, og nyder jeres graviditet.

Lillefyr2 18+3

luckybabyluckybaby
    Medlem

Jeg var på vægten i morges og kunne se, at jeg nu har taget ca 4 kg på. Jeg er knap halvvejs i min graviditet. Jeg har på intet tidspunkt haft kvalme/opkast, så har intet tabt i forbindelse med det. Hvor meget har I andre taget på?

Anja 18+1

LilleSkid3LilleSkid3
    Medlem

Sjovt jeg blev også nysgerrig igår og hoppede på vægten.. 1.5 kg, så jeg er godt tilfreds, men jeg er heller ikke typen der tager ret meget på under graviditet. :0) Knus Lus 18+1 Josefine 230597 & Karoline 280804

hej
    Jeg har taget næsten 4 kg på, og er vildt glad for det ikke er mere, for tog vildt meget på sidst jeg var gravid og det har bestemt ikke været nemt at komme af med.
    tror nok det skal gå, hvis bare man er bevist om det og passer lidt på, og det gjorde jeg ikke sidst.
    knus her fra
    christine 19+0

SiksakSiksak
    Medlem

Hej – jeg er bare på vægten hver eneste dag – for jeg er nødt til at være ajour. Har taget 5 kg på og det er ikke så godt. Har det lige som dig – har ikke haft kvalme eller noget og føler mig umættelig om aftenen. Spiser heller ikke særligt sund – ikke usundt – men jeg har bare ikke lyst til salater som før jeg blev gravid.

Min mave er til gengæld allerede kæmpe stor i forhold til 1. gang. og det irriterer mig for jeg synes at der er langt igen.

Sika 16+1

lewisstinelewisstine
    Medlem

Jeg har taget lige knap 4 kg på ind til videre, så det er ganske tilfredsstillende synes jeg…. Håber da at der ikke ryger alt for meget ekstra last på den sidste del af graviditeten:o)
    Mvh. Stine 16+4

rylle25rylle25
    Medlem

Hej 🙂

Jeg har heller ikke taget meget på… 2-2 1/2 kg.. Klager bestemt ikke. Selvom det er min første graviditet håber jeg ikke vægten overstiger + 10-15 kg. (Men så skal jeg vel også til at skynde mig)

Knus Mirjam 19+6

Anonym
    Gæst

Hej – Der er røget et par kilo på, men når man kikker på maven, synes jeg, det er mærkeligt, at det ikke er 10 – den er grande. Det er min 2. gang. Sidste gang tog vægten fart efter uge 18, så jeg forventer at den eksploderer når som helst.
    ;o) Lene 16+4

CMai1980CMai1980
    Medlem

Hmm… har indtil for 2-3 dage siden ikke syntes jeg havde så meget mave at “vise frem”, og havde kun taget godt et kg. på…. men de sidste dage er det bare som om maven er poppet helt vildt ud… nu er det tydeligt at jeg er gravid, og er da også oppe på 2 1/2 kg nu…… Er lidt overrasket over at det bare er kommet i så voldsomt et ryk…. har i også oplevet det????

Knus Camilla 15+4

gokhangokhan
    Medlem

Jeg synes også at kiloene lige pludselig er sprunget på sidebenene. Ca 3 kg er der kommet på, og jeg synes at min mave er blevet meget større i løbet af den sidste uge.

Tanja 17+0

Malle99Malle99
    Medlem

Ja, så må jeg være den første, der melder ud om en lidt større vægtøgning (for jeg er vel ikke den eneste?!?)

Jeg har taget 7 kilo på..! Og det sidder jeg da næsten og får det dårligt over, når jeg hører om jeres andres 2-3 kilo..

Jeg var vant til at bevæge mig rigtig meget – i starten for at tabe mig.. Men samtidig med min graviditet – hvor jeg jo så stoppede med håndbolden – har jeg simpelthen fået så travlt, at det har været svært at forsætte aktiviteten.. Den er faktisk gået helt i stå.. :o(

Nå, men jeg satser altså på, at min vægtkurve så flader lidt ud, når jeres begynder at stige.. *s* Men det er vist lidt utopisk at tro.. *s*

Hilsen Malene 18+5

SusNieSusNie
    Medlem

Hejsa…

Når jeg læser herinde, undre det mig lidt, at jeg er den eneste (ind til videre), der ikke har taget på endnu!

Jeg tabte mig i starten af graviditeten (på trods af at jeg ikke kastede op) og er endnu ikke nået op på sammt vægt…
    Men jeg er vist ikke helt så langt som mange af jer andre endnu! Og kan jo læse, at det hurtigt kan ændre sig…

Sussie 16+6

PefffaPefffa
    Medlem

Jeg har faktisk heller ikke taget på.. Man kan godt blive lidt bekymret.. Er babyen stadig derinde? Får den, hvad den skal have? Har selv været hårdt plaget af kvalme til at begynde med, så det er muligvis en relevant bekymring.. Men kvalmen er jo overstået nu, og jeg er kommet igang med at spise igen.. Så hvor blir maven af? Jeg har først termin 30/4, så jeg er kun i uge 15+3 idag.. Måske er jeg bare ikke langt nok henne til at det kan ses.. Håber snart, det kommer..

lewihllewihl
    Medlem

Hej Malene

Hvis du tør, gør jeg sgu også 🙂 jeg har rundet de 7,5 kg. Jeg er nu halvvejs så det lover ikke godt i det lange løb 🙁 Sidst rundede jeg de 17 kg, så det når jeg i hvert fald også denne gang.

Lena 19+4

Anita22Anita22
    Medlem

I tror det er løgn, men jeg har ikke nogen vægt der virker… Så har ikke vejet mig siden uge 12… VILDT ikke.

men jeg er ved at blive tyk synes jeg… min mave er rund, det har dog kun sat sig på maven indtil videre.

Tror helt sikkert jeg har taget over 5 kilo på, men jeg vil undersøge det når jeg skal hjem til mine forældre i weekenden.

Min vægt har svinget rigtig meget under graviditeten, såååå

jeg har dog fået min appetit igen.. Skøøøønt =)

Knus
    Anita 17+6

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.