Er der nogen der har været til første jordmoderbesøg?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Er der nogen der har været til første jordmoderbesøg?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Hej derude

Jeg skal snart til første jordmoder besøg (26. okt), hvad kan jeg forvente?

Håber i vil dele jeres oplevelse med mig

Mvh
    Anita 14+0

bianca82bianca82
    Medlem

Hej ja jeg var i tirsdags, vi snakkede lidt om fremtidige jordemoder besøg og om hvordan jeg havde det indtil videre, så fik jeg en masse foldere og blev trykket på maven.
    Og hvisdin lille baby er kommet ud af bækkenet er du måske heldig og høre hjerteslag, det gjorde vi *s*
    Knus Bianca 15 +3

BeduttiBedutti
    Medlem

Jeg har været og det var ikke den vilde oplevelse ud over at jeg hørte babys hjerteslag og det var skønt.
    Hun snakkede bare om kosten som vi selvfølgelig godt ved skal være sund og masser af frugt og grønt og fisk.
    Hun trykkede på mavens og hørte hjertelyd og det var det.
    Nu er jeg godt nok gravid med mit 3. barn men jeg syntes heller ikke at det var noget særligt da jeg var gravid 2. gang men det er måske fordi man har en skøn graviditet uden nogle problemer

Betina 16+1

hej
    kan desvær ikke rigtigt hjælpe, da jeg først skal til jordemor i uge 28,da jer er anden gangs fødende, hvilket jeg er meget træt af.
    Kan ikke huske så meget fra sidst andet end det var rart at have en at stille alle de spørgsmål til, som man går rundt med.
    Håber dit besøg går godt, og rigtig god fornøjelse.
    christinemor2 15+3

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.