Er der nogle fra Århus og omegn

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Er der nogle fra Århus og omegn

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Kære med gravide

Vil lige høre om der er flere fra Århus området (Jylland).

Jeg bor selv lidt syd for Århus og er ellers meget tilknyttet Horsens.

Håber at høre fra jer.

ABirk3006ABirk3006
    Medlem

Hejsa
    Ja jeg er fra Århus området, også syd- nærmere Højbjerg

Hilsen Annemette

DitteMFDitteMF
    Medlem

Hejsa!

Jeg bor i Århus C.

Så du er velkommen til at skrive lidt med mig. Kunne også selv godt bruge én :o)

Ditte

Purasx2Purasx2
    Medlem

Jeg er også fra Århus C…

Kh, Mette 13+0

Anonym
    Gæst

Jeg er også fra Århus, Trøjborg 🙂 Jeg har valgt Skejby

Pouline 13+3

anne1107anne1107
    Medlem

Hej Anita.

Jeg er også fra Århus C. Skal om alt går vel føde på Skejby omkring den 23. april.

KH, Anne.

Anita22Anita22
    Medlem

Dejligt at høre fra så mange fra Århus egnen. Det er jo lidt spændende hvis man ses på fødegangen…

Det kunne også være rigtig hyggeligt at mødes?

Har i tilmeldt jer fødselsforberedelse, det har vi igennem FOF. Århus tilbyder nemlig ikke gravide fødselsforberedelse… Er der nogle der har prøvet FOF’s kursus før?

Anita 12+2

Anonym
    Gæst

Hej Anita

Jeg har nogle forfærdelige fordomme om fødselsforberedelseskurser, så jeg har valgt at springe over. I stedet for, vil jeg prøve graviditetsyoga, som også bliver anbefalet af jordemodere – starter nok i slutningen af nov. Jeg kunne godt tænke mig at få lidt motion gennem svømning, men kan umiddelbart ikke finde noget om graviditetssvømning i Århus.
    Er der nogen der har haft held med det?

Pouline 13+4

Anita22Anita22
    Medlem

Hej Pouline

Der er mange gravide der svømmer i svømmestadion på Ingerslev Boulevard. Jeg har heller ikke hørt om desideret svømmehold for gravide..

Anita

Purasx2Purasx2
    Medlem

Hej Piger!

Jeg prøvede fødselsforberedelsesyoga el. var det graviditetsyoga… anyway så var det absolut ikke noget jeg nogensinde skal til igen. Jeg klarede min fødsel med gode vejrtrækninger og uden smertelindring (jm sagde det bl.a var fordi jeg styrede veerne gennem grundig vejrtrækning). Jeg har gået til meget rytmisk gymnastik som barn og teenager, og har godt styr på motorik osv. så følte lidt det var spild af tid jeg var der. MEN det er jo forskelligt fra person til person, hvad de får ud af det… der var nogen med hvor det var 3 og 4. gang de tog kurset.

Håber da I vil få noget godt ud af det 🙂

Knus Mette

Anonym
    Gæst

Der findes svømmehold for gravide i varmtvandsbassinet på Marselisborgcenteret – det tidligere Marselisborg Hospital bag Harald Jensens Plads. Har ikke selv prøvet det, men skulle være utrolig populært.

MVH Ida – på besøg fra august 06

Anonym
    Gæst

Der findes svømmehold for gravide i varmtvandsbassinet på Marselisborgcenteret – det tidligere Marselisborg Hospital bag Harald Jensens Plads. Har ikke selv prøvet det, men skulle være utrolig populært.

MVH Ida – på besøg fra august 06

Anita22Anita22
    Medlem

ej hvor lækkert det vil ja da prøve at se om det er noget

Anita 12+0

Anonym
    Gæst

Ja, det vil jeg også. Mange tak.

Pouline 13+6

hej jeg er ogå fra århus, nærnere risskov.
    skal også føde på skejby ca 4 april
    Håber at finde nogle at skrive med.
    christine 13+5

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.