Hvornår skal I NF skannes??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe April 2007 Hvornår skal I NF skannes??

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    tvilling26tvilling26
    Medlem

hejsa chris36
    jeg var til nf scaning igår og der var jeg 12+6, og det var bare så dejligt at se den lille..
    glæd dig
    hilsen Rikke 13+0

chris36chris36
    Medlem

Jeg fik besked fra min læge om, at jeg skulle bestille tid til blodprøve når jeg var fulde 10 uger henne og NF skanning når jeg var fulde 11 uger henne.

Jeg er d.d. fulde 10 uger henne, hvilket også betyder 9 +1 og kommer pludselig til og tænke på, hvilken en af ugerne der er den rigtige og hvad det er for en af dem man skal bestille tid efter.

Jeg var til blodprøve i går og skal til NF skanning på mandag.

Hvornår har I været afsted/skal afsted?

Kh
    Chris

April2007April2007
    Medlem

Jeg fik blodprøver taget da jeg var 8+6

Jeg var til den første NF skanning i torsdags, men efter en del dansen og optræden fra den lille spire, havde den lige nøjagtig fået sig lagt sådan at lægen ikke kunne skanne nakkefolden.
    Så jeg skal afsted igen på torsdag, hvor jeg er 13+0.

KH Kirsten 12+5

chris36chris36
    Medlem

Jeg har nu talt med hospitalet og de mente at de havde givet mig en forkert tid, da der er forskel på om jeg er 11 uger henne eller 11 FULDE uger. Så min tid er rykket helt frem til midt oktober. Kunne godt blive skannet før men de har bare ikke tid før – øv!

Kh
    Chris

Anita22Anita22
    Medlem

Jeg skal scannes torsdag der er jeg 12+3 altså i 13. uge og fik taget blodprøve da jeg var 9+1 altså lige trådt ind i 10. uge.

Jeg glæder mig og er også meget bange for på torsdag.

Anita 12+1

Anonym
    Gæst

Jeg skal skannes på tirsdag, hvor jeg er 12+3. Blodprøven skal tages en 1 time før skanningen, og resultatet skulle gerne foreligge lige efter skanningen. Glæder mig helt vildt, men er også lidt nervøs.

Mvh., Charlotte 11+3

mornytmornyt
    Medlem

jeg skal skannes i morgen hvor jeg er 12+2.
    jeg fik taget blodprøve ved første lægebesøg.

hilsen anja 12+1

DitteMFDitteMF
    Medlem

Hejsa!

Jeg skal scannes 12+2

Ditte

Anonym
    Gæst

jeg skal desværre først scannes den 23 okt. Der er jeg 13+4 og først der vil vi fortælle vores børn (4½ og 6 år) at vi bliver 5 i familien. Vi har heller ikke fortalt det til andre i familien. Jeg håber min krop vil skjule det indtil da.
    Katla3

kaya555kaya555
    Medlem

Jeg var afsted i dag. Skønt at se bebsen så fuld af liv. Blev scannet af en overlæge og han tog sig GOD tid – forklarede meget om hvad vi så – talte fingre mv. Virkelig en tegn og fortæl ned i detajler. SÅ fed en oplevelse. Grunden til at jeg blev scannet er en overlæge denne gang er fordi jeg bliver tilknyttet ham i stedet pga. planlagt kejsersnit da jeg har understelsproblemer. Men fik afvide at scanningen af NF så fin fin ud så må jeg bare vente på det endelige svar da jeg først var nede og få taget blodprøve bagefter.
    Dårligt svar – ville de ringe sidst i denne uge
    Godt svar – ville jeg blot få brev først i næste uge
    så lige nu holder vi vejret lidt og håber scanningen viste korrekt. 🙂

hej
    jeg skal scannnes imorgen, der er jeg 13+1, jeg fik taget blodprøve ved første lægebesøg.
    Glæger mig vildt til i morgen, det bliver så dejligt
    christine

aprilmamaaprilmama
    Medlem

Jeg skal scannes d. 3/10:-)

Samara 8+7

lewisstinelewisstine
    Medlem

Jeg skal nakkefoldsscannes d. 12/9 hvor jeg vil være 13+0! Jeg blev også scannet da jeg var 9+0, da jeg tidligere har aborteret og fik samtidig taget blodprøve tl NF! Ved ikke hvor tæt blodprøve og scanning skal ligge, håber lægerne har styr på det:o)
    Mvh. Stine 10+6

LilleSkid3LilleSkid3
    Medlem

Hej :o) jeg skal scannes på tirsdag d. 3 okt hvor jeg er 12+3 skal møde til blodprøve kl. 8.00 og derefter til scanning kl. 9.00 men der lige noget jeg ikke forstå, der er flere af jer som har fået taget blodprøve længe før scanning? og der hedder sig jo at blodprøve og scanning skal foregå samme dag så tæt på hinanden som muligt?? for at give det mest precise svar…
    Lus 11+4

SiksakSiksak
    Medlem

Hej Lus

Jeg ar også undret mig over alle de der har fået taget blodprøve hos lægen. på hvidovre står der nemlig at blodprøven skal tages på hospitalet hvor man skal skannes.
    alle får da automatisk taget en blodprøve ved første lægebesøg men det er vist for andre ting.
    Der står på Hvidovres hjemmeside om nakkefold at blodprøven skal tages i mellem 9. uge og før selve skanningen. Eller noget i den stil. Men jeg tror ikke at det skal ligge så tæt som muligt bare inden for de angivne perioder.
    Jeg skal selv skannes den 13.10(12+2) og blodprøve den 4.10.(11+0) – og jeg glæder mig meget og håber at alt er fint.

Vh. Sika 10+0

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.