Sygdom?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Jeg har noget jeg lige vil spørge om:

Min kvalme og opkastninger var på retur, indtil jeg blev forkølet. Der gik et par dage hvor jeg var meget snottet og så begyndte minkvalme at komme stærkt tilbage, jeg har været umådelig svimmel, været forstoppet og i går kastede jeg alt hvad jeg havde spist op, meget ubehageligt -jeg har slet ikke kunnet spise uden det vil op igen.

Har i prøvet noget lignende?

Jeg har svært ved at acceptere at jeg kun kan ligge, fordi jeg bliver svimmel hvis jeg kommer op at gå.

Jeg drikker masser af vand, synes også jeg spiser de rigtige ting, når jeg får lidt ned, men det er meget begrænset hvad jeg får på nuværende tidspunkt.

Anita =( 11+3

tvilling26tvilling26
    Medlem

hej anita22
    jeg er 12+1 og har også kvalme hele dage, men har ikke opkast men er også meget svimmel , ligger også bare min min seng så meget jeg nu har mulighed for det…

men håber da selv det snart går over, også for dig..

knus Rikke

aprilmamaaprilmama
    Medlem

Jeg prøvede det i min forrige graviditet, hvor det virkeligt var et helvede. Jeg kunne overhovedet ikke gøre noget, og følte mig meget magtesløs, hvilket også resulterede i mange tudeturer. Men jeg erfarede at det skyldtes at jeg havde udviklet en delvis MOLA, som altså producerede ALLLLLT for mange graviditets homoner i min krop…

Samara 8+2

Anonym
    Gæst

Hej Samara.
    Hvad er MOLA?
    hilsen Huyen

SpinosSpinos
    Medlem

Hej, puha…jeg er en af dem der kender alt for godt til det. Nogle gange må jeg sætte mig ned i badet pga jeg er bange for at falde. Det er meget ubehageligt! Jeg tog et lægebesøg, da jeg hørte at jeg måske skulle have mere jern, men min procent lå på 7.1 og min læge mente ikke det var nødvendigt at supplere med jern og fortalte at det også ville kunne forværre kvalmen.
    Ingefær tabletter hjalp mod kvalmle, men den svimmelhed er ikke sådan lige at komme af med, håber virkelig også det bliver bedre efter den uge. Puha… skriv endelig hvis i får det bedre eller har nogle tips. Kh. Spinos

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.