Ventetøj

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    merri1merri1
    Medlem

Så er det første ventetøj købt. Jeg har købt en nederdel og et par bukser fra Mama-Licious. Kan stadig godt passe mine bukser, men det er ikke behageligt sidst på dagen. Håber, at jeg kan skjule det lidt endnu i fx. vente-nederdelen. Har I andre købt noget ventetøj, og er der noget I kan anbefale?

SiksakSiksak
    Medlem

Hej
    Jeg har i går købt mig et par ventebukser. Jeg er kun 7+2 men 2. gangsfødende. Og alle mine búkser giver mig ondt i maven/ubehag!
    Jeg synes nemlig også at det er tidligt at krybe i ventetøj og det jeg havde fra sidst passer slet ikke endnu.
    Jeg har i H&M fundet et par enormt lavtaljede stræk jeans med blød elastikkant der sidder tæt og udvider sig med tiden – det ligner ikke ventebukser, hvilket jeg synes er smart – men de er dejlige at have på ;o) 349 tror jeg at de kostede og er smarte med opsmøg. Der var i øvrigt andre fine ting de passede bare ikke lige til min facon. Og jeg er heller ikke så trængende endnu. Har lidt fra tidl. til der kommer stor mave.

Håber at det kan hjælpe lidt.
    vh. Sika

rylle25rylle25
    Medlem

Jeg har ikke fået købt noget ventetøj endnu… Synes ikke jeg har meget som er rart at have på længere, men føler mig samtidig “for lille” til ventetøj… (er det ikke alt for stort på din lille mave endnu?)
    Det er også svæet at finde smart ventetøj udover M.L 🙂 Synes meget af det der er på markedet + på nettet er enormt konservativt og konet!
    Noget som har gode ideer? Hvor man evt kan få andet?
    Nyd den sidste sommersol så længe det vare..

Anonym
    Gæst

Hej
    Jeg er også en stor str normalt (46).
    Jeg er hoppet i ventetøjet igår, fik indt i maven af mine andre bukser. De har meget smart i HM, men du kan også købe billigt på trendsales. dk
    MVH Pia

Malle99Malle99
    Medlem

Hej Merri..
    Jeg var inde i en butik lige ved Nørreport station – Mamashop, tror jeg nok, at den hedder..
    Bukserne ligner slet ikke ventebukser synes jeg, og alligevel er de lidt posede (på den gode måde.. *s*), så der er også er plads til, når (!) mine lår også vokser sig større.. *s*
    Det eneste er jo bare, at bukserne ikke går op over maven, men hun sagde, at elastikken vil følge maven, når jeg vokser, sådan at den vel egentlig på et tidspunkt kommer til at stå vandret ud under maven.. :o)
    Som sagt mange penge at bruge (500), men jeg tror, at jeg bliver rigtig glad for dem..
    Knus fra Malene (10+2)

Anita22Anita22
    Medlem

Jeg var i går i H&M der fandt jeg nogle dejlig lange trøjer med lidt mere vidde til maven og en fantastisk flot nederdel.. Og det er billigt. Det er dejligt..

kan også kun varmt anbefale h&ms vente tøj.. er heller ikke “stor” endnu, men de har nogle fede bukser man sagtens kan passe nu og som udvider sig med maven.
    jeg ka helle rike holde ud at ha mit normale tøj på nu, da jeg syns det ubehageligt når jeg har så meget kvalme.

lausemor1lausemor1
    Medlem

Kan huske at jeg selv fandt nogle gode bukser i H&M til starten. De va ikke så voldsomme og graviditetsbukseagtige med en masse knapper, elastikker o.s.v.. De holdt ganske vist ikke hele graviditeten, men til gengæld var de billige og til at holde ud at se på.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.