Øv.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Jeg krydser fingre

Håber du skriver når der er svar på scanningen.

Knus
    Anita

Anonym
    Gæst

Hejsa,

Krydser også fingre for dig – skriv lige når der er svar :o))

Tanja

Opdagede igår på arbejdet, at jeg havde brunligt udflåd : (
    Selv om jeg godt ved at det ikke behøver betyde noget, bliver jeg da godt nok vippet af pinden. Med to SA`er i baghovedet er det nemt at tro at nu går det galt igen.
    Har snakket med min læge her til morgen, og hun har skaffet en tid til scanning i morgen tidlig kl. 8.30.
    Lige nu er der ikke udflåd, så jeg håber det bare var et tilfælde.
    Kryds lige fingre for mig er I søde.

Senjatrollet.

Anonym
    Gæst

Krydse fingre og sender dig masser af tanker.

Knus Katrine

Solle81Solle81
    Medlem

Det har jeg også haft 3 gange allerede. Blev scannet første gang, og der så alt fint ud. Så det håber jeg stadig det gør. Og håber selvfølgelig også at det gør det for dig.

Anonym
    Gæst

Hej
    Tror bestemt ikke du skal være nervøs. Jeg havde selv brunligt udflåd + lidt frisk blod for ca 2 uger siden. Jeg blev også meget nervøs, nærmest skrækslagende, da jeg også tidligere har haft 2 SA. Min læge sendte mig til scanning, og alt så heldigvis fint ud, der var et lille hjerte der blinkede. Lægen jeg snakkede med på sygehuset fortalte at ens slimhinder godt kunne blive irriteret her den første tid pga alle hormonerne i kroppen. Det var ganske normalt. Håber det bedste for dig

Lillefyr 10 + 6

Anonym
    Gæst

Håber for dig, at det ikke betyder noget 🙂

Krydser fingre for dig. Måske er der to og det er derfor ?

Stine

Hej

Håber alt er gået godt og alt er i orden! Opdagede selv ret meget brunligt udflåd i går morges. Blev vildt panisk! Kunne slet ikke hænge sammen. Jeg fik en tid til akut scanning kl 13.20 på Glostrup i går. Alt så fint ud. Bebsen sprællede rundt til den store guldmedalje og der var fin hjertelyd. Det var vildt fantastisk at se! Jeg kan sagtens følge dig…man bliver SÅ bekymret. Ville bare sige at jeg føler med dig og at jeg krydser fingre!

mariapigen

SpinosSpinos
    Medlem

Sender mange tanker og håber alt går som det skal.

Kh. Spinos

Jojo, jeg er stadig gravid. Alt så supert ud til scanningen. Lægen sagde det var en meget livlig lille en. Vi andre kunne knapt nok se den…. Den målte 0,9 cm, og han mente at jeg kun var i 7. uge. Men med lidt forklaring kunne vi se hjerteblink…DEJLIGT!!!! Så dagen idag har været en af de gode.
    Hvis jeg kun er i 7. uge hører jeg vel egentlig til på maj-terminen, men jeg vil gerne blive hængende her indtil videre.

Tusen tak for alle de trøstende ord, det varmede.
    God weekend.

Knus Linn.

Paris2006Paris2006
    Medlem

Dejligt det går dit godt!
    Da jeg var i scanning første gang målte min 0,89 mm og der var jeg 7+5 – i onsdags var jeg 9+5 og var vokset til 2,35 cm.. det går bare stærkt!!
    /paris 10+0

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.