Arbejde

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Jeg undrer mig lidt. Hvordan får man sin dag til at fungere som før man blev gravid?

Jeg har svært ved at koncentrere mig når jeg er på arbejde, jeg er træt har umådelig meget kvalme, mine bryster er ømme og det eneste jeg tænker på er min graviditet..

Der er kun 1 fra min arbejdsplads der ved, at jeg er gravid… de andre ved ikke noget endnu.

Jeg vil rigtig gerne høre hvad I arbejder med og hvordan I får jeres dagligdag til at fortsætte som den plejer?

Anita 9+2

Anonym
    Gæst

Det kan den ikke. Er simpelthen for påvirket af både træthed og kvalme. Er heldigvis freelance og har en del frihed lige for tiden, så jeg giver mig selv lov til at lave ingenting – selvom det også er frustrerende. Ved fra de to andre gange at det bliver bedre efter uge 12, så jeg tæller virkelig dagene. Mine børn og min kæreste bærer over med mig. Men selv har jeg lidt svært ved at acceptere at jeg er så slasket.
    Mit bedste råd ift. arbejde må være at du sørger for at få en lille lur når du kommer hjem, evt. en sygedag ind imellem når det er for slemt, så du ikke er helt færdig resten af aftenen/ugen. Og ift til kvalmen at spise små mellemmåltider mellem de store, så din krop aldrig går helt ned.
    Man kan ikke kæmpe imod kroppens signaler, men bliver nødt til at finde en måde det hele kan hænge sammen på.
    Held og lykke!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.