Legetøj til drenge

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 Legetøj til drenge

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    troldemandtroldemand
    Medlem

Hvad leger jeres drenge med når de er hjemme?
    Jeg er lidt i tvivl om hvad der for tøset eller ok.

Malene + Lucas snart 21 mdr

BeduttiBedutti
    Medlem

vores dreng på 7 år var meget glad for pige ting som legesmukker og laktasker og højhælet plastik sko :O)
    Jeg syntes ikke det gør noget at de får levet deres pigedrømme så længe de også leger med drengeting og han elsker også biler :O)

Betina og Clara snart 21 måneder

troldemandtroldemand
    Medlem

Den tanke har jeg også.Jeg tænkte nemlig på et køkken og køkkenting,så han kunne lære noget mere med at lave mad og en bamse eller lign.han kunne give tøj af og på.
    Men tror manden i huset syntes det er tøset,men skal lige have spurgt ham.

Malene

BeduttiBedutti
    Medlem

vores søn havde også et køkken og han elskede og lege der og jeg syntes da ikke det er tøset og her i huset er det altid farmand der laver mad og der er ikke meget tøs over ham :O)

mettekkmettekk
    Medlem

Her fik den store også et køkken i julegave da han var 2 og han har brugt det lige siden.
    Nu har lillebror så overtaget det, og han elsker også at lave mad, vaske tøj i vaskemaskinen osv osv.

Det er da ikke noget med at være tøset, det er jo det de ser i hverdagen herhjemme.
    William ved da heller ikke noget bedre end at putte vasketøj i den rigtige vaskemaskine, eller flytte tøjet fra vaskemaskinen til tørretumbleren.

Mette – der klart kan anbefale et legekøkken

MariaLPMariaLP
    Medlem

Herhjemme går vi heller ikke så meget op i hvad der er drenget eller piget.

Rasmus er meget glad for sine biler, duploklosser og at tegne. Men han har også forelsket sig i et legetøjsdiadem, jeg engang har fået, så det tuller han gladeligt rundt med nogle dage og føler sig smuk som en rigtig prinsesse 🙂
    Lige for tiden elsker han også at finde mine sandaler frem og gå rundt i hele huset med dem på. Jeg ønsker mig også legemad til ham i julegave, da han elsker mad og at deltage i køkkenet.

Tror ikke man skal være så bange for hvad der er drengelege og pigelege, det er naturligt at børnene eksperimenterer og kommer igennem forskellige lege. Personligt ville jeg være mere nervøs ved at hidse en stemning op og forbyde ham lege/legetøj.

KH Maria 39+3 og Rasmus 240307

Anonym
    Gæst

Vi har en hoppehest til vores store derng – og den fik han den jul. hvor han blev 2 år. Thea er lige begyndt at kunne hoppe lidt på den. Jeg kan klart anbefale hoppehesten – vores u nger eeeeellllssssskkkkkeeeeeerrrrrr den. – og den styrker deres grovmotorik, og især balance, helt vildt

Vores hoppehest er rød og hedder “rody”

Lisbeth

BeduttiBedutti
    Medlem

Clara fik sådan en hest sidste jul men det er først i år hun kan bruge den og hun er bare så glad for den :O)

troldemandtroldemand
    Medlem

Vi har købt et køkken til Lucas nu og han er helt vild med det.Der bliver lavet mad og kaffe til den helt store guldmedalje og far mand kan godt se at det ikke er tøset.

Malene

Anonym
    Gæst

Mine drenge elsker at lave mad, og med drenge mener jeg også farmand, så selvfølgelig skal børnene have køkken osv. I år er julegaven til Andreas, 4 år til februar, en cykel og Anton på 1 år og 9 mdr får aquadoodle med toget Thomas, han elsker nemlig at tegne. Derudover er der fjernstyrede biler, modellervoks, nattøj osv under juletræet…

eskaarupeskaarup
    Medlem

Det er nu stadig sjovt med et legekøkken her i 2012. Mine børn som er 12 og 9 år nu har sat stort pris på legekøkkener. Vi havde flere køkkener og det som de satte mest pris på var Brio modellen.

MarieSkovMarieSkov
    Medlem

Et køkken er et sikkert hit, men vores dreng leget med stortset alt, så længe han kan få nogen med på legen 🙂

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.