Junior seng

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    troldemandtroldemand
    Medlem

Vi har planer om at Lucas snart skal have en junior seng,men vi har problemer med at finde en.Vi har kigget mange steder,men mange syntes jeg er for tøset.Den må gerne have nogen drenge farver eller noget der gør at det ligner en drenge seng.Og der skal kunne sættes en sengehest på ved hans hoved da han stadig triller rundt.

Nogen der har nogle ideer?

Malene +Lucas

Anonym
    Gæst

I Ikea har de nogle flotte juniorsenge med sengeheste til ikke alt for mange penge. Vi har købt både ALexander og Victorias der og er meget tilfredse med dem ( dog er Victoria ikke rykket over i sin endnu – det gik ikke så godt da vi prøvede *GG* )

Hilsen Karen-Margrethe

troldemandtroldemand
    Medlem

Har set dem i ikea og der er også en vi gerne vil have,men målene til en madras er skæve tal.Vi vil gerne have en god madras.
    Målene hedder 160-70
    Madrasserne vi har kigget på hedder 140-70.Det er en stor forskel.

Malene

Anonym
    Gæst

Jeg har aldet mig fortælle af en fagperson, men husker ikke hvem, at detmed madrasser først er rigtig vigtigt fra omkring skolealderen. Vi overvejede en springmadras – netop for at få noget god kvalitet til vores søn – men blev rådet til at købe en god, fast skummadras i stedet. Som jeg lige husker forklaringen, så wer det noget med, at man skal veje en del kilo for at kunne “aktivere” springmadrassen” – og derved bruge den rigtigt…
    og det gør børn først omkring skolealderen.,,,
    men hæng mig ikke 100% op på den forklaring…

Hvis I har fundet en fin juniorseng i Ikea – så køb den….Ikea har garanteret en fin, fast skummadras, der passer til…

Lisbeth

troldemandtroldemand
    Medlem

Jeg har ikke hørt om det med madrasser,men hvis det passer er der jo ikke nogen grund til at købe de meget dyre.
    Forstår bare ikke hvorfor de så skriver en masse om hvor vigtigt det er at ligge godt også selv om man er lille.

Malene

mettekkmettekk
    Medlem

Det er rigtig nok – børn i den alder vejer slet ikke nok til at ahve glæde af springmadrassen.
    En god fast skummadras skulle være langt bedre, og jeg er også sikker på at ikea har nogen gode madrasser – deres ting er altid meget gennemtestet synes jeg.
    Vi har selv købt en almindelig madras til den store på 4 godt nok, den er bare fra jysk – der kan du også få madrasser i alle kvaliteter.
    Så jeg ville købe den seng du nu er forelsket i og så finde madrassen bagefter. Skummadrasser kan du jo selv skære til, eller få skåret hos en der har forstand på det (ved ikke lige hvad de helt præcis hedder :o) )
    Mette

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.