Natmad

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    troldemandtroldemand
    Medlem

Lucas får pt. en flaske vælling inden han puttes til natten.Vi har tænkt flere gange på at stoppe med den,men har ikke rigtig mod på det.For hvad skal han så have?
    Som det er nu er han rigtig godt tosset optil han skal have flasken.Han skriger og skriger og kaster sig rundt.Når han har fået flasken er humøret lidt efter mega højt og man kan ikke mærke på ham at han lige har været tosset.
    Ved godt der er sukker i,men at man kan blive så aktiv er sindsygt.
    Men jeg tror det bliver svært at komme af med den.
    Han spiser godt i løbet af dagen.
    Skal vi give ham noget andet hvis vi trapper ud af flasken eller burde han kunne klare sig.
    Vi elsker jo vores nattesøvn,så derfor får han den også stadig.

Malene+Lucas

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg tror ikke det skulle være nødvendigt med sådan en flaske inden sengetid. Christian er 13 mdr og har siden han var 10 mdr ikke fået nogen inden sengetid – jo et glas mælk. Nu får han et glas juice (uden sukker) inden han skal sove. Så sover han fra kl. 20.00. – ca. 06.00. -07.30. Aftensmad får han omkring kl. 18.00. -18.30.

Da vi tog den sidste flaske fra ham var jeg noget nervøs for at han ville lave ballade, men der var ikke det mindste :o)

Held og lykke med det. Du kan evt. høre din sp hvad hun siger – måske forslag til hvordan du kan gribe det an. Måske kan han bare få lidt frugt eller grød inden natten afhængig af hvornår i spiser aftensmad.

Vh Heidi

BeduttiBedutti
    Medlem

jeg tror bestemt heller ikke de har behov for noget ekstra til natten når de er nået over 1 års alderen men Clara får også stadig en flaske vælling ingen natten og for det ikke skal være løgn kan hun også godt finde på at vågne og skrige efter en flaske mælk og jeg ved godt at vi burde stoppe det nu men jeg gider bare ikke at tage den skrige tur når jeg ved at hun bare skal over i vores seng med en flaske og så sover hun igen.

Betina og Clara 14 måneder og 1 uge

AkkeberAkkeber
    Medlem

Ella spiser en stor portion havregrød ved 19-19:30 tiden inden hun bliver puttet. Hvis vi putter hende uden ligger hun og skriger på maaaaa
    Rebekka og Ella 14½ mdr

MariaLPMariaLP
    Medlem

Vi stoppede med at give havregrød inden sengetid for et par uger siden og det er gået rigtig godt. Jeg var nervøs for at Rasmus ville vågne tidligere og klage efter mad, men der er ingen problemer overhovedet. Han sover som han plejer. Så vi spiser aftensmad 17-17.30 og det er det sidste måltid han får inden han sover kl 19. og så er der havregrød/havregryn kl 7

KH Maria og Rasmus 24.03.07

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.