Juniordyne

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    troldemandtroldemand
    Medlem

Hvornår begynder man at bruge juniordyne?
    Lucas er ikke vild med dyner i sengen så på en måde er det lige meget hos os,men på et tidspunkt når han bliver større tror jeg han bliver mere glad for at putte sig i dynen.Han er begyndt lidt på det,men for det meste bliver den sparket af.
    I barnevognen bruger han stadig kørepose,men den bliver jo også for lille på et tidspunkt.

Malene+Lucas 230307

BeduttiBedutti
    Medlem

Clara har brugt sin siden hun var omkring 9 måneder og det passede med at hun rykkede over i tremmesengen.

Betina og Clara 1 år på lørdag

Endahl2007Endahl2007
    Medlem

Julius har haft sin i flere måneder…

Anonym
    Gæst

Thea fik sin juniordyne, da hun rykkede i tremmesengen på eget værelse i efteråret. Det passede med, at storebror gik over til voksendyne. Så blev juniordynen vasket og overdraget til lillesøster

Lisbeth

MariaLPMariaLP
    Medlem

Rasmus fik sin for 3-4 uger siden, ellers har han bare brugt babydynen. Han er heller ikke vild med dyner i sengen, så jeg havde håbet, at juniordynen ikke ville blive sparket af som babydynen, men det gør den 🙂 Så han ligger som regl ovenpå og småkrammer den istedet 😉
    I barnevognen regner jeg med at fortsætte med babydynen og evt et tæppe, da jeg synes juniordynen er ALT for voldsom deri 🙂

Hilsen Maria og Rasmus 24.03.07

Hmmm havde slet ikke overvejet det… Men vil da tage Idas juniordyne frem og vaske imorgen 😉

troldemandtroldemand
    Medlem

Jeg har haft den i brug en gang,men syntes den var for stor til den lille mand derfor er det helt vildt at i har brugt jeres så længe,men jeg føler nu stadig den er for stor,men det kan jo være han godt kan lide den så han rigtig kan putte.
    Tror jeg prøver igen.

Malene

lillemy60lillemy60
    Medlem

Omkring 6 måneder gammel var min søn, da han fik taget juniordynen i brug, ganske enkelt fordi han var for lang til at sove med babydynen…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.