erfaring med cykelafhænger?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 erfaring med cykelafhænger?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    chris36chris36
    Medlem

Vi har en cykelanhænger fra Kvickly og den fungerer fint til vores to børn, den mindste er 8 mdr. Den bliver kun brugt til turerne til den stores skole og tilbage igen og kan sagtens anbefales.
    Kh
    Chris36

Anonym
    Gæst

Da jeg har tænkt mig at være lidt mere aktiv i det nye år vil jeg købe en cykelanhænger så jeg kan cykle ned og aflevere børnene og derefter videre på arbejde.
    Jeg har egentlig tænkt mig at starte med at købe en af de lidt billigere i enten Kvickly, Bilka osv.
    Derfor vil jeg høre, om nogen af jer har erfaring med en cykelanhænger fra overstående steder?

Hilsen Karen-Margrethe, Victoria 9 mdr. og Alexander 4 år

Anonym
    Gæst

det lyder godt, så tror jeg da at jeg vil overveje at købe sådan en.

Hilsen Karen-Margrethe

…vi købte en brugt Winther Dolphin til omtrent samme pris som de nye billige fra Kvickly… Der er altså væsentlig forskel i kvaliteten og køreglæden… 😉 (Har også prøvet at cykle med en af de billige 😉

Kh Annette

Anonym
    Gæst

Vi har også en cykelanhænger fra Kvickly og er tilfredse med den. Dog synes jeg at Magnus på næsten 10 måneder sidder og falder sammen i den. Så jeg har Magnus siddende i en cykelstol (også fra Kvickly), Asger på 5 år sidder i vognen og Erik på 8 år cykler selv.

BlipBlopBlipBlop
    Medlem

Jeg leder efter en god test af cykelanhængere, men Tænk har ingen. Hvilken en er bedst?
    Der er jo både Winther Dolphin og Croozer, som jeg har hørt er gode.

AkkeberAkkeber
    Medlem

Falck har testet. Testen kan ses her:

http://www.falckmagasinet.dk/cykelanhanger

Rebekka og Ella 9½ mdr, der har en chariot cougar

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.