faldet og slået sig

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 faldet og slået sig

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    tussemussetussemusse
    Medlem

hvor skrækkeligt for jer, min dreng fladt ud af en combipose 5 uger gammel fordi den gik i stykker. den værste oplevelse i mit liv.
    jeg kom til at tænke på om du har været ved lægen med hende, hun kan jo have fået hjernerystelse. jeg skulle observere min dreng meget og sørge for at vække ham om natten. hvis du ikke har haft kontakt til lægen, så ville jeg ringe til vagtlægen bare lige for at være på den sikker side.
    håber i har fået rystet den grimme oplevelse af jer.
    mvh tina

BeduttiBedutti
    Medlem

puha en grim oplevelse men jeg tror ikke der er nogle babyer/børn der kan gå helt fri fra at falde ned og slå sig.
    Det er lyder godt nok som et ordentlig gok hun har fået men hendes hoved er jo blødt så det er klart at der kommer en indhug men man bliver altså forskrækket og får dårlig samvittighed bagefter.
    Det kunne da godt være at du skulle ringe til lægevagten og lige få en snak så du også kan få en rolig aften/nat uden at bekymre dig

Betina og Clara 9½ måned som tog den ned fra sengen i campingvognen da storebror ikke lige holdt godt nok øje med hende og fik en store skrabe næse

frottefrotte
    Medlem

frida var faldet ned af sengen her til aften, jeg har barrikaderet gulvet med 2 puder, men hun var faldet ned på puderne og var så klemt mellem vores og hendes egen seng, der var et stort indhug i hendes hoved lige foran fontanellen, det er ved at gå væk nu. hun er stadig rød men det går ikke ind ad mere. det værst var vi havde ikke hørt hende så hun kan ha ligget på den måde i 5-7 min. puha man får dårlig samvittighed efter sådan noget er sket, man følr sig som verdens dårligste mor. men heldigvis er hun glad og fræk igen

vh mia og frida

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.