Råd søges om alternativ til vælling

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 Råd søges om alternativ til vælling

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej med Jer.
    Jeg er ved at være træt af at min datter Mia på 7 mdr stadig ikke vil drikke vælling eller modermælkserstatning. Jeg har prøvet det hele: Koldt og lunkent, sutteflaske, kop, kop med tud, ske… Hun bryder sig bare ikke om smagen, og jeg vil SÅ gerne have at hun snart får noget der fylder lidt i maven, så hun ikke skal have bryst 3-4 gange om natten. Jeg skal snart begynde på arbejde og har brug for min nattesøvn!
    I dagstimerne går det ellers fint. Der får hun slet ikke bryst. Men når vi når hen under aften, så er det det eneste der dur!! Jeg savner at have en friaften. Det har jeg ikke haft siden hun blev født. Hun vil ikke tage en sut og kan ikke trøstes af andre, hvis hun først vågner efter hun er blevet lagt.

Hmm, det var et lidt langt indslag – men er der nogen der har prøvet det samme???

Hilsen Bimschen

Anonym
    Gæst

Ah, det er nøjagtig det samme her: Anders får intet bryst om dagen – han takker bestemt nej – men får 5 gange om dagen. Og han kan ikke finde ud af hverken kop, flaske, eller engangssprøjte – men ske!

Så skemad 5 gange om dagen og også vand på ske.

Jeg er nok i den heldige situation, at jeg ikke kan huske, hvordan det er at sove igennem – jeg har ammet hver nat de sidste 3 år – så jeg savner det heller ikke. *G*

Her er det også kun mor der kan trøste efter kl. 19.

Hvad vi oplever nu er jo blot en overgang, om 1 måned ser det helt anderledes ud og vores unger spiser og sover formentlig bedre. Og friaftner skal vi nok få rigeligt af som de vokser til.

Men det er hårdt for dig at skulle på arbejde nu hvor Mia måske også nærmer sig en periode med seperationsangst. Jeg håber, du finder ro med det hele. – Hvad med f. eks. at malke ud, når hun nu ikke kan lide smagen af MME?

Gode tanker,
    Joanna og Anders 7 mdr

Anonym
    Gæst

Hej

Du skriver du har ammet hver nat i 3 år. Hvor mange børn har du – og er de meget tæt ? Er bare nysgerrig, det må da være mega hårdt

Anonym
    Gæst

Jeg har 4 børn – men sønnerne på 10 og 12 år er vænnet fra 😉 – og blev det, inden de fyldte 1 år.

Det er Thea, der fylder 3 lige om lidt, der er blevet langtidsammet og tendemammet sammen med Anders på 7 mdr.

Og det er faktisk ikke hårdt – det er bare sådan det er blevet. Men jo, jeg glæder mig til engang at sove 10 timer i træk.

:-9
    Joanna

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.