Blod i afføring

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 Blod i afføring

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Mettea1977Mettea1977
    Medlem

Synes det kommer meget an på hvor meget blod der var? Kunne du se en rift? Det man ofte er mange for ved aff er sort aff, men selvfølgelig må der ikke være blod med i selve aff. SÅ hvis du er i tvivl ville jeg da ringe, men de kan nok ikke gøre så meget uden at se aff.
    Mette

luskemorluskemor
    Medlem

Hov, første besked blev lidt kort…

Maja er for godt og vel en uge siden begyndt på grød og mos. Det går rigtig godt, og hun er vild med det.
    Dog har hun haft lidt ondt i maven, pga det nye mad. I går fyldte hun så en ble (første gang i 5 dage).

Der var blod i. Men mon ikke bare det skyldes en rift, pga alt det hun skulle presse? Bør jeg ringe til lægen?

Kh Luskemor og en glad pludrende Maja

Aff er sort hvis der gives jern tilskud….. eller hvis blødningen sidder længere oppe…..

Hvis der er en rift bør blodet da være friskt…. Riften skulle i så fald gerne sidde helt ude i endetarmen…

Få dog lige lægen til at kigge efter – men det er ikke ualmindeligt hvis de har meget hård mave….

tussemussetussemusse
    Medlem

var det frisk blod, så tyder det på at det kommer fra en rift nederst i tarmen. hvis det er mørkt gammelt blod så kommer det højere oppe fra maven ex.
    ville ringe til min læge og spørge om hun vil se pigen.
    mvh tina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.