pampers eller libero? hvilke bleer bruger i?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 pampers eller libero? hvilke bleer bruger i?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anita22Anita22
    Medlem

Hej

Jeg vil lige høre om i har nogle erfaringer med fordele / ulemper ved de forskellige bleer?

Hvilke har i været glade for og hvorfor? kan man vente med at købe bleer til man er kommet hjem fra sygehuset?

Anita

Anonym
    Gæst

Af de 2 mærker du nævner synes jeg klart, at Libero er bedst. Men ellers er dem fra Huggies også rigtig gode. ( og dem fra Pampers er nu også udemærket)
    Hvis du går ind på bilkas hjemmeside kan du bestille en baby basic pakke hvor der er 8 pampers bleer i.
    Ligeledes kan du gå ind på Matas’ hjemmeside og tilmelde dig deres babyklub og få en barselspakkes som bla. indeholder en hel pakke Huggies bleer, så er der lidt at starte på. Orv forresten, babysam har også en babypakke med bleer – kan ikke huske hvilket blemærker der er i.
    Som udgangspunkt skal du regne med, at barnet brug omkring 8-10 bleer om dagen den første tid, så det er en god idé at have godt med bleer ( og engangsklude ) til når den lille kommer hjem fra hospitalet.

Held og lykke med den forestående fødsel – og tiden derefter 🙂

Hilsen Karen-Margrethe, Victoria 10 dage

AkkeberAkkeber
    Medlem

Jeg synes pampers er lidt for stive i det og huggies er lidt for bløde. Libero er fine, men dem får du ikke mange af gratis.

Jeg bruger Kvickly (COOP) bleer. Dem er jeg glad for, og så er der bonus på når man er medlem og de er svanemærkede.
    Fakta har også svanemærkede bleer, men de mindste de har er 5-8 kg. Kvicklys starter ved 3-6 kg.

Rebekka og Ella 17 dage

BeduttiBedutti
    Medlem

jeg syntes pampers bleer går så langt op på maven men libero sidder meget bedre men vi er helt klart til huggies denne gang da de er meget mere bløde end de andre mærker.
    Jeg vil også anbefale dig at få fat i de gratis pakker man kan få hvor der er bleprøver i og så starte ud med det for jeg syntes ikke man kan vente med at købe bleer til man kommer hjem.
    men prøv dig frem og så finder du hurtig den ble der passer til dit barn

Betina og Clara 14 dage

Anonym
    Gæst

Vi bruger Libero til begge vores drenge (1½ år og 2½ uge) og er rigtig godt tilfreds :o)
    De store køber vi altid på tilbud … så sparer man en del!

/Trine & co

Vibe86Vibe86
    Medlem

Lige nu bruger vi pampers newborn… Men når hun kan passe næste str. køber vi dem fra lidl.. De er rigtig gode til vores store pige og er nogle af de eneste hun kan tåle… Hvis der ikke var lidl, brugte vi libero… men jeg har hørt godt om både coop, fakta og aldi bleer… Men der er meget forskel på str. og form på bleer så man er nødt til at prøve si lidt frem..

Vibe og Mlle 20 dage

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.