Nogen der har erfaring med dette???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 Nogen der har erfaring med dette???

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    merri1merri1
    Medlem

Jeg har været til md-scanning i denne uge og fik at vide, at vi skal ha´en lille pige. Er super lykkelig for det, da vi har 2 drenge i forvejen. Men jeg er så bange for, at de måske har taget fejl. Så vi har bestilt tid til en privat scanning i næste uge. Vi blev anbefalet af klinikken blot at bestille en 2 d scanning, hvor vi dog også får lidt 3d/4d at se. Jeg er bare sådan i tvivl om, om det hellere skulle ha’ været en 3d/4d scanning (den er lidt dyrere og der skal sættes mere tid af). Vi ved dog, at vi vil 3d/4d scannes omkring uge 28, så derfor syntes klinikken, at det var fint med 2 d scanning nu. Jeg er bare bange for, at jeg ikke selv kan se kønnet og derfor ikke kan bliver overbevist nok.

nardasurfnardasurf
    Medlem

Hej… Ja desværre kan de jo tage fejl mht scanning og køn, de vil jo heller ikke sige at det er 100 % sikkert når de kigger efter kønnet… Vi fik også lavet en ekstra scanning i 3-4D da jeg ventede vores første datter (marts05) for at være sikker og der har SLET ingen tvivl været hvad køn det var, så hvis i får lavet en 3-4D scanning og det stadig viser en pige, kan i roligt stole på det og glæde jer til at der kommer en lille pige i familien *ss*… Her hvor vi venter nr 2 fik vi lavet samme scanning sidste, som var i sep,i uge 25. Her kunne man bare se alt og det var ganske tydeligt at det var en pige. Det var helt fantastisk alt det man kan se, med ansigtstræk mv som allerede ser så perfekt ud, så bare glæd jer. Selv om det ER dyrt er det alle kr værd, vi gav 800 første gang og 1200 her sidste gang… De billeder man får med sig samt DVD er alle kr værd…

Nardasurf 35+2 og Emma 20 mdr

Kender en som fik en kønsscanning på privatklinik i 2D… Fik at vide at de ventede en pige – men ud kom en dreng ;-o)
    Men…. er der en dreng mere derinde kan han jo heller ikke rigtig udskiftes???

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.