sover i også dårligt?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 sover i også dårligt?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg synes jeg er begyndt at sove så uroligt om natten. Som om jeg har en uro i kroppen. Jeg falder først i seng ved midnat og vågner flere gange om natten. Når jeg så skal op om morgenen er jeg fuldstændig færdig. Problemet er så bare at jeg taget en middagslur, også kommer man ind i en ond cirkel.
    Huyen 23+5

BlipBlopBlipBlop
    Medlem

Ja tak! Jeg mangler også søvn.
    Jeg kan nu fint falde i søvn, men ligger så vågen en times tid midt på natten. Den anden dag nuppede jeg en middagslur, og så kunne jeg slet ikke falde i søvn.
    Monstro det er barnet der holder os vågne. Eller også er det ubevidste spekulationer over alt det der sker med os.

Der er nok ikke noget at gøre ved det…

Anonym
    Gæst

og sådan havde jeg det også i en periode, da jeg ventede vores søn for 3 år siden.
    Og nej, der er ikke så meget at gøre ved det – andet end at betragte det som kroppens måde at vænne os til at sove i intervaller på. Når det ikke er fostret, der vækker os, så er det fordi man ustandseligt skal tisse – og det bliver kun værre i takt med, at graviditeten skrider frem. Det kan også være, at man vågner, især til sidst, fordi det er en hel jordomrejse at få sig vendt om på den anden side i sengen. Lægkramper, sure opstød og meget andet “guf” er også “vidunderlige” fredsforstyrelser af ens nattesøvn….

Man vænner sig til det :-/
    – og når baby kommer, så skal man alligevel ikke regne med mere end 3-4 timers søvn ad gangen det første stykke tid….

Lisbeth

Anonym
    Gæst

hi hi. Ja vi kan lige så godt forberede os på at søvnrytmen bliver sådan når den lille kommer til verden.

Anonym
    Gæst

jeg sover som en sten når jeg endelig er kommet i seng, men jeg har også en 3-årig til at holde mig beskæftiget om dagen – og nogle gange også om natten.

Håber det snart vender for dig igen så du kan få dig noget søvn inden der er en baby til at holde dig vågen.
    Men det er altså lidt mere hyggeligt at være vågen for at amme end fordi man har ondt i kroppen.

Hilsen Karen-Margrethe, 24+2

gravidpigegravidpige
    Medlem

Så sidder jeg her og stirre ud i luften og kl. er 2.41. ZZZZZZZZZZZZZZZ……………..

Hmmm….. skulle jo putte min dejlige søn kl. 20 og vupti så faldt jeg i søvn og nu kan jeg ikke sove mere. Hmmm…. har været oppe de sidste 2 timer, så mon ikke jeg hellere må daffe i seng igen og håber jeg kan sove. Noah vækker mig om ca. 3 timer…….

Men ellers sover jeg faktisk også ret uroligt. Jeg har megaondt i mit bækken, så bare jeg skal vende mig, vågner jeg HVER gang. Skide irreterne.

Jeg er også begyndt at drømme uhyggeligt og ondskabsfulde drømme – ikke om baby – men om alt mulig andet.

Sover bare generelt dårligere og kan IKKE ligge på ryggen længere, da jeg så ikke kan få luft og maven kan jeg heller ikke lægge på mere, så det bliver på siden ALTID. Glæder mig til jeg kan sove på maven igen.

Nå men godnat herfra Mette i 25. uge

Mettea1977Mettea1977
    Medlem

Jeg er også begyndt, at sove rigtig dårligt om natten. Har en uro i kroppen. men drømmer også alle mulige undelige ting, som slet ikke hænger sammen. F.eks i nat fik vi pluselig tvillinger, men de var så store at de næsten kunne gå, de skulle dog ammes, hvilket jeg glemte, da jeg bare sendte dem ud for at blive passet dagen efter de var født også tog jeg på arbejde..
    Mette 26+1

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.