Hvad skal jeg gi’ DP i julegave?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 Hvad skal jeg gi’ DP i julegave?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    gravidpigegravidpige
    Medlem

Hej med jer!

Tjaaa…så er jeg igen tom for ideer. Jeg skal ha’ fundet en julegave til DP samt hendes datter.

Sidste år gav vi DP en kurv med chokolade, vin mv. og datteren fik en cd med SIMONE.

Såååå…. det skal jo helst ikke være det samme i år – men er der nogen derude der er lidt kvikkere hvad angår ideer end jeg!

Knus fra Mette i 24. uge

gokhangokhan
    Medlem

Hvis jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal give folk, så plejer jeg til kvinderne, at give en sjov lille drinksbog, en drinkshaker og en pakke farverige sugerør, til mænd bliver det ofte en pakke med forskellige udenlandske øl, en pose chips og en pose peanuts.

Til datteren ved jeg ikke rigtig, men en rigtig god børne-, ungdomsbog (nu ved jeg ikke lige hendes alder) er altid en god ting at få.

Hilsen Tanja (Aprilterminen)

Anonym
    Gæst

Hej Mette

Hva’ med et spil eller lignende de kan hygge sig med sammen?!

/Trine

Anonym
    Gæst

Jeg er altså også lidt i et DP-julegave dilemma… Vores DP er 60 år gammel, men det lød da ellers som en god ide med en blandet kurv… Medmindre hun får det fra alle 4 drenge hun passer;-))

Anonym
    Gæst

Hvorfor ikke gå sammen med de andre forældre til børn i jeres DP?
    Det har vi gjort de sidste 2 år, og så er der fx til et ordentligt gavekort til parfume/cremer – eller til fodbehandling/frisør – eller sol eller middag i byen eller….alt efter hvad jeres DP er til…

Og forældrene behøver jo ikke give det samme beløb – det er jo forskelligt, hvad folk har råd til – og hvad deres familier har tradition for at give gaver for (fx får jeg julegave for vel max. 500 kr af mine forældre – men 2000 kr fra min mands forældre)

Lisbeth – uge 25

Filuca2Filuca2
    Medlem

Hejsa!

Sidste år gav vi vores DP en Trip Trap nisse – tanken var lidt, at det kunne være et “varrigt” minde om vores datters tid i dagplejen.

Så, hvad det skal være i år – der mangler jeg også lidt inspiration… :o)

happy24happy24
    Medlem

Vi har givet Chokolade fra Magasin eller Frellsen Chokolade eller rigtig god vin, lysestager fra Rosendahl (de kostede altså kun 100,-) og sådan noget…

gravidpigegravidpige
    Medlem

Der var en herinde der foreslog at købe et spil til Dp og det synes jeg faktisk var en glimrende ide. Især da jeg også skal gi’ hendes datter på 11 år noget – så jeg har købt Tegn og Gæt i Platinum Udgaven i Bilka til 195,-

Den er rigtig flot i æske og det hele og så krydser jeg bare fingre for, at de ikke har spillet i forvejen. Det er der jo mange familier der har, men så må de bytte den.

Ville så gerne ha’ købt “Hvem vil være Millionær”, men det er først fra 12 år og det skulle jo gerne være noget familien kunne hygge sig sammen med allerede nu, ikke sandt!

Dejligt at endnu en julegave er købt.

Knus fra Mette i uge 25 der skal til julefrokost på jobbet i aften::))

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.