super sexet !

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Nadiamor2Nadiamor2
    Medlem

Hej derude..
    Kender I det.. Jeg synes min lyst til sex er lidt ned ad bakke, og jo mere jeg vokser ( ligner en der har slugt en ballon..) jo mindre lyst har jeg.
    Det er så bare lige stik modsat med min dejlige mand. Jo større jeg bliver, jo mere sexet synes han jeg er. Han synes gravide kvinder er det smukkeste. Og han er jo hamrende dejlig når han siger det…Men det bringer os ikke rigtig ud af dilemaet… sex eller ej !!
    Jeg prøver at grave min lyst frem…men den er langt væk..
    Men gud hvor jeg dog elsker ham, for hans lyst til mig.

Nadia 21+1

mammaelvismammaelvis
    Medlem

Jeg har det lige som dig. Min kæreste synes også maven er det smukkeste og mest kvindelige overhovedet. Men min lyst er ligesom min sidste garviditet, væk. Har mere brug/lyst til bare ligge og putte, nusse… men mon ikke det er hormonerne? lader os håbe det ;o)
    Et lille skulderklap fra en medsøster.

Mette 20+3

Anonym
    Gæst

hvor er det dog skønt, at han synes du er lækker….. 😀
    Men jeg kan godt se, at I er i lidt af et dilemma, men mon ikke mange gravide har det som dig?
    Der er nok ikke andet for end at du fortæller ham, at det jo ikke er fordi du ikke kan li’ dig men bare fordi du (sikkert pga. hormonerne) ikke har lyst til sex – men det behøver jo ikke at betyde at du ikke har lyst til ham som person hvis du ved hvad jeg mener?

Jeg håber I finder ud af det, husk nu at fortælle ham hvor dejligt du synes det er, at han stadig har lyst til dig selvom du bliver mere og mere gravid.

Mange hilsener fra Karen-Margrethe, 23+4

Nadiamor2Nadiamor2
    Medlem

dejlogt at høre der er flere som mig. Og jo I har helt sikkert ret, det er homonerne der fiser rundt. Jeg har også bare mest lyst til at putte og nusse og det er han heldigvis med på. Og ja… jeg husker at fortælle ham at han er dejlig og jeg føler mig ret heldig at ha´sådan en mand.
    Knuser til jer..

Anonym
    Gæst

Jeg repræsenterer så den anden side af sagen! 🙂

Når jeg er gravid, har jeg lyst til (ikke altid energi ;)) sex døgnet rundt. Men det er svært med 2 små, der skal passes og alt det andet – og så er min mand altså ikke som Jeres. Jo længere jeg kommer i graviditeten, des mere kan han ikke lide at have sex – for ham føles det som om, baby nærmest er vidne til noget, den ikke skal se og det er besværligt med den store mave.

Denne gang går det ok og vi har bibeholdt et sexliv med sex et par gange om ugen (maks desværre) – men i sidste graviditet havde vi ikke sex overhovedet i over et halvt år, for han kunne simpelthen ikke tage det.

Så nyd lige Jeres dejlige mænd en ekstra gang 🙂

Anonym
    Gæst

Dejligt at høre der er andre med lysten intakt, men ikke altid energi, første gang jeg var gravid havde jeg absolut den sædvanelig lyst og manden skulle lige overbevises om det var ok, denne gang har det været lidt mindre, men det er pga. af svamp, så er det ikke lige så fedt..

Nogen gange skal man da også lige overtales lidt, men det er sjældent jeg fortryder ;o)))

Helle

Anonym
    Gæst

Kæresten min nyder at beundre mig, og kan næsten ikke holde fingrene for sig selv, men når det kommer til sex, så har er han så bange for at komme til at “ødelægge” noget, så det er bliver mest ved kram og kys…

Majken

Nadiamor2Nadiamor2
    Medlem

At der også er nogen der repræsenterer den anden side. Vi er jo bare helt forskellige som gravide.
    Håber vi alle får bare et nogenlunde tilfredsstillende sexliv i resten af vores “søde ventetid”..
    Nadia 21+3

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.