har far mærket liv ?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Marts 2007 har far mærket liv ?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Endahl2007Endahl2007
    Medlem

Ja, her har farmand også mærket liv. Det har han kunnet i et stykke tid nu. Min baby er EKSTREMT aktiv, og har været det i et par uger efterhånden.

Men det er dejligt når det ikke kun er og selv, der mærker det lille væsen inde i kroppen..

Dorte 25+2

Anonym
    Gæst

halløj derude…
    Nu har jeg selv kunne mærke liv i et godt stykke tid, men i denne uge har far mærket det, og faktisk kunne man også se maven danse da vi lå på stranden, så meget at vores med rejsende kunne se det, men hold da op hvor den udnytter hver en lille pause mor tro hun skal have til at danse rundt….

Helle

Anonym
    Gæst

Det har han ja 🙂

Og storesøster og storebror har også mærket sparkene og er helt vilde med det 🙂

Nadiamor2Nadiamor2
    Medlem

Hov.. har ikke helt styr på tasterne !
    Hver gang far nærmer sig mavsen, bliver der helt stille derinde. Men den den største bror har været heldig og mærket sparkene.
    Og jeg skal love for der bliver trænet spark derinde.
    Det er så fedt når der er gang i mavsen.
    Glæder mig bare helt vildt..
    Knus Nadia 21+1

Nadiamor2Nadiamor2
    Medlem
    Mettea1977Mettea1977
    Medlem

Jo Han ha mærket liv en enkelt gang eller to, men vores baby har det også såsdan, hver gang han skal til at mærke den, så ligger den helt stille, tror den driller ham lidt…:-)
    Mette 25+2

He he – når man lægger hånden på min mave blir der bemærkelsesværdigt stille… Som om den lille ligger derinde spændt og lytter med ;-))

Vibe86Vibe86
    Medlem

Både far og en kollega har mærket liv 🙂 Hun sparker ikke som sådan hun køre mere fødderne hen af maven og det kan også ses udenpå 🙂
    Det er nok3-4 uger siden far fik det første spark, lige i hovedet fordi han lyttede på maven 🙂

Vibe 25+0

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.