Laster

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    gravidpigegravidpige
    Medlem

Hej med jer!

Tjaaaa…så har jeg fået en meget træls last. CHOKOLADE!

Jeg skal helst ha’ mindst 100 gr. chokolade om dagen – ellers dirrer hænderne *S* Nej så slemt er det nu ikke, men uha hvor er jeg fanget i de søde sagers vold – de første 3,5 måned havde jeg ikke lyst til det overhovedet – men det er da vendt, skal jeg love for!

Er der andre med lignende laster?

Knus fra Mette der er trådt ind i 24. uge i dag

Anonym
    Gæst

COLA!
    Og ikke hvad som helst, nej, coca cola light, gerne lime.

Og det er jo noget syredannende skidt, der ihvertfald ikke fremmer knogledannelsen for Spiren eller mig – alt syredannende skal jo neutraliseres, og det allerbedste til at neutralisere er kalk. Æv.

Joanna – også 23 + 0

Anonym
    Gæst

Hmm … min last er nok årstidsbestemt (i hvert tilfælde havde jeg den ikke da jeg ventede Nicolai som er født i august!) … PEBERNØDDER :o)

– og så synes jeg det er lidt hyggeligt at jeg godt kan li’ kaffe denne gang (pånær de første 3-4 måneder!) – sidste gang måtte vi stille kaffemaskinen ud i bryggerset og min stakkels mand kunne kun drikke kaffe mens jeg var i bad og skulle også nå at lufte ud inden jeg kom ind i stuen … det varede stort set hele graviditeten!

/Trine 23+5

Anonym
    Gæst

Ohhh sidst havde jeg en svaghed for trøfler…. De store nede fra lokal-bageren, Ikke noget under at jeg tog helt vildt meget på… Denne gang har jeg meget lyst slik men jeg holder mig tit i skindet, for jeg får hamrende meget halsbrand. Også af sodavand, og alt med en snært af citrus… Øv…

Majken

peddeepeddee
    Medlem

Tja jeg er blevet helt hooked paa chokolade, jeg bor i belgien hvor de har den bedste af den bedste, saa knap saa godt, har desvaerre ogsa faaet smag for ost specielt i burger saa den belgiske Mc har faaet en fast kunde……har aldrig brudt mig om McDonalds, men det kan jeg love for at jeg goer nu.

/Pia 20+1

KinsellaKinsella
    Medlem

Både under første og denne graviditet har jeg også været vild med Mathilde kakaomælk og ja gerne ½ liter med sugerør med på arbejde om morgenen. Har dog også en vild sød tand, så denne gang vejer jeg næsten lige så meget nu, som da jeg fødte sidst – deprimerende…..

Kinsella

Nadiamor2Nadiamor2
    Medlem

Hej med jer.

Det er herligt når trangen – den der helt vilde jeg må bare ha fat i- trang kommer over en. Da jeg ventede den store – Jannick- var det mega stærk lakrids ( ikke lige det bedste for blodtrykket !!) og advokadoer… Arrig blanding !
    Med nr. 2 – Sebastian- Var det igen den stærke lakrids der meldte sig og nu med nr. 3 er det…Ja indrømmet..Det er en vildt underlig trang! … kakaomælk. Og ikke bare en hvilken som helst..næ nej !
    Det skal være mathilde kakaomælk i halv liter karton med sugerør…den SKAL drikkes med sugerør, ellers er det ikke rigtigt, og så skal den være IS kold. Bare få grader for varm / lummer… så bliver den kasseret !!

Men denne gang er jeg obs på at vægten ikke skal løbe helt fra mig. De 2 andre gange er jeg blevet til michelin-manden. Denne gang har jeg foreløbig nøjedes med 1,5 kg.

Held og lykke til jer andre med at styre jeres trang !!

Kærlig Hilsen Nadia 20+5

Anonym
    Gæst

Jeg vil nu hellere have Cocio…. Men jeg holder mig i skindet lidt endnu. Håber virkelig ikke vægten kommer til at stige så drastisk som sidst hvor jeg kom over 100 KILO!!!!! Godt nok er jeg 180cm høj, men 100 kg er sku for meget…

Juice…. i lange baner… både æble og appelsin…. Håber tænderne er intakte bagefter ;-))

Anonym
    Gæst

NØJ hvor er du heldig!!! Jeg fik mine 2 streger på ferie i Belgien og købte da også et godt lager med hjem af min yndlingsbelgiske chokolade! (har engang boet der så jeg har været rigtig afhængig)

Jeg spiser bare sødt og salt ALT for meget… jeg har taget 12 kg på allerede… og det er ikke kun baby! Har lige fået en kasse med skildpadder… nej hvor er det bare tarveligt ikke… de kære små skal jo ikke bare stå der og ikke blive spist veller???

Kram Miffy

jalinajalina
    Medlem

Men en makrelmad på franskbrød og et krus varm kakao – mums. Ja jeg ved godt selv det nok er en anelse sært, men jeg har virkelig trang til makrelsalat – desværre den der væmmelig med mayonaise og det hele. Men altså – hvad kan jeg sige – det må bebs der kræver det 🙂

Jalina, 35+1

joelinejoeline
    Medlem

Jeg vil ikke sige jeg har nogle specifikke laster.. de varierer meget.. De første 3 måneder var jeg vild efter popcorn med MASSER af salt og nu kan jeg næsten ikke ha dem mere.. Så kom der en uges tid hvor jeg ville ha makrel hele tiden… Det blev afløst af en trang til mandler (pga. halsbrand) og nu har jeg aller mest lyst til kartoffelmos med millionbøf og rødbeder til..

sidst havde jeg også trang til kartoffelmos, så det er velkendt, og egentlig ikke sært på nogen måde..

Tilgengæld har jeg da været så heldig at jeg har mistet min ellers normale narkomani efter chokolade.. før jeg blev gravid ku jeg snildt køre en plade ned om dagen… nu kan jeg kun lige spise et par stykker en gang imellem 🙂

–Tanya 24+1

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.