Århus

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Forfatter
    lholmlonelholmlone
    Medlem

Jeg vil endnu en gang høre om der ikke er nogen førstegangs gravide fra Århus der har lyst til at snakke mere med andre fra Århus. Jeg syntes det kunne være hyggeligt så man kan følge hinanden og muligvis det kan blive til mere.

lholmlonelholmlone
    Medlem

Jeg er fra århus V

Anita22Anita22
    Medlem

Jeg er fra April mødregruppen

Jeg er fra Århus, eller rettere sagt Kolt-Hasselager, hvor er du fra i Århus?

Anonym
    Gæst

Sidst jeg var gravid hoppede jeg på Århus-møderne, for herude på Djursland og i Randers omegn var der ikke mange der meldte sig…

Nu skriver du jo 1.gangsgravide, så hvis det er et kriterium, så er der nok en del der er udelukket… Mig fx..

Majken

lholmlonelholmlone
    Medlem

Jeg ved godt jeg har skrevet første gangs men det er lige meget jeg kan se der heller ikke er mange fra Århus egnen der melder sig.

Anonym
    Gæst

Hej

Jeg er også fra Århus. Bor i Århus C og er første gangs gravid. Det kunne være rart at snakke med nogen om sin graviditet, som er på samme stadie som en selv for der sker godt nok meget med humør, krop og liv i denne tid. Rart engang imellem at få af vide man ikke er blevet skør. Selv om kærsten mener det!!

Kh Line

ABirk3006ABirk3006
    Medlem

Jeg er godt nok på besøg fra April, men jeg er fra Århus, nærmere Højbjerg. Det kunne være rigtig hyggeligt at skrive sammen med nogen fra ens område.

VH Annemette

lholmlonelholmlone
    Medlem

Lyder godt.. Jeg kan også se du er ca samme alder som mig og førstegangs…

Krina1984Krina1984
    Medlem

Jeg vil meget gerne mødes… Er jo som sagt tilflytter, så nye veninder, der så oven i købet også er gravide, ville da være helt super.. 🙂

Krina1984Krina1984
    Medlem

Hejza…

Kunne også rigtig godt bruge at lære nogle fra Århus at kende. Jeg er tilflytter og kendeer ingen hernede.

Mange hilsner fra Karina.

lholmlonelholmlone
    Medlem

Er der nogen af jer fra Århus og omegn der har lyst til at prøve at mødes?

Anonym
    Gæst

Jeg hopper gerne på et møde, men jeg vil gerne vente til jeg har startet barsel, for ellers kniber det lidt med tiden, skal både passes ind med job, skole og min lækre unge….

Majken

lholmlonelholmlone
    Medlem

Krina1984 du kan jo sende en mail eller hvis du har msn kan vi snakke sammen den vej..

Min msn er holm-lone@hotmail.com og det er selvfølgelig også min mail 🙂 Ser frem til at snakke med dig.

Anonym
    Gæst

Hej gravide Århus tøser 🙂 !

Jeg er først begyndt at gøre brug af debatten nu, men har termin den 10. juni. Dette er mit/vores første barn 🙂 !! Jeg er 25 år, fra Århus N. Jeg kender ikke så vildt mange her i byen, da jeg flyttede hertil i 2003 fra Island 🙂 !! Derfor ville det være sjovt at lære flere at kende, der desuden også er gravide 😉 !!!

Hvordan kontakter I hinanden, og er jeg for sent på den??

lholmlonelholmlone
    Medlem

det er ikke rigtig blevet til ret meget med at bruge hinanden men hvis det er kan vi da forsøge at få noget på benene…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.